TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
A.
|
14-4-2005 18:57:07
In de snip, ben ik zelf geweest op een receptie. En een keer tijdens een muziekaal etentje en ik vond het eten zeer goed, en bediening vriendelijk.
|
|
Nancy
9-7-2005
|
14-4-2005 19:57:35
Hallokes,
ik heb al eens een trouwfeest meegmemaakt in de Castel in Herne. Amaai zeg zo stijfkes en duur. Achteraf heb ik gehoord dat alles heel duur was. Aan jou natuurlijk de keuze.
nancy
|
|
Nancy
9-7-2005
|
14-4-2005 19:58:16
oeps, wij geven ons feest in de Bellevedere in Vollezele. Goede bediening.
nancy
|
|
Nancy
18-6-2005
|
14-4-2005 21:14:18
Hallo
Een vriendin van mij heeft haar huwelijksfeest in de Snip gegeven. Ikzelf kende het niet (woonachtig te Hofstade, naast Mechelen) maar ik was aangenaam verrast! Een heel leuk kader om te vertoeven, gezellig, sjiek, goede bediening, lekker eten, ... Kortom ik vond het heel geslaagd!!!
veel succes!
|
|
Nathalie
8-10-2005
|
14-4-2005 22:24:05
Hoi,
Wij trouwen zelf op 8/10/05 in de Snip en zijn zelf ook al eens op een trouwfeest in de Snip geweest. De schitterende bediening en de zeer vriendelijke mensen samen met het lekkere eten en gewoon de leuke sfeer hebben voor ons de doorslag gegeven. En wanneer jullie in augustus trouwen kunnen julie waarschijnlijk ook nog volop genieten van de mooie tuin !
groetjes,
Nathalie
|
|
Antoon
7-7-2008
|
15-4-2005 2:35:43
Aangezien wij van de streek zijn en er veel reportages maken,kennen we natuurlijk alle feestzalen in onze streek. Neem vrijbl.contact op met ons. Beste groetjes, www.videomanie.be
|
|
Ilse
13-5-2005
|
17-4-2005 19:55:42
Hallo Sandra en Jurgen,
Wij trouwen op 13 mei 2005 en geven onze feest ook in feestzaal " De Snip " te Moorsel.Wijzelf zijn al is naar een receptie geweest daar en vonden het uitstekend zowel op gebied van bediening, vriendelijkheid,kwantiteit en kwaliteit.Ik heb nog alleen maar goede commentaar gehoord over deze feestzaal dus ik zou er zeker voor gaan :-)
Groetjes Ilse & Tim
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
18-4-2005 10:36:44
Hallo Sandra en Jurgen,
Wij trouwen binnen een maand in Castel te Herne en die mensen zijn echt supervriendelijk. We zijn er op voorhand gaan eten en ik kan je wel zeggen dat het verrukkelijk was en echt heel veel. Daarom is het eigenlijk toch niet zo duur, zoals iemand anders hier zei, hoor. In ieder geval, als je eens vrijblijvend langsgaat (www.feestzalencastel ) krijg je alle nodige uitleg en ook meteen een prijslijst of anders wil ik die ook wel eens doormailen, ofzo. Als je nog een maandje kan wachten, laat ik je weten of het goed was ;-) Maar het eilandje waarop de receptie plaatsvindt, vind ik alleszins subliem.
Veel succes en laat maar iets weten als je meer info wil (mysnoopyke@hotmail.com)
Ingrid
|
|
Jurgen
14-8-2006
|
24-4-2005 14:49:20
Hallo iedereen,
Allemaal bedankt voor de reacties. Het zal dus De Snip worden in Moorsel. Het "klavertje vier" als hoofdschotel heeft ons over de streep getrokken. Nu nog 477 ellelange dagen wachten eer het zover is!
Groetjes Jurgen en Sandra
|
|
Nathalie
|
2-3-2007 14:15:03
We zijn ook op zoek naar een feestzaal in deze regio. Ik vond de Castel in Herne wel een leuke zaal. Heeft iemand hier reeds ervaringen mee? Laat mij het dan weten: superwomen66@hotmail.com
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|