Terug naar overzicht
Bij ons staat er ook nog slechts 15 dagen op de teller! Dus jullie trouwen ook op 21 juni. We hebben al veel geregeld maar er komt precies geen einde aan. Ik heb nog heel wat knip en plakwerk, maar daar ga ik me dit weekend eens aanzetten, terwijl mijn toekomstige zijn vrijgezellenweekend gaat beleven.Lindsey
Hey Nicky,Je moet je daar zeker niet schuldig over voelen. ik trouw op 9/8 en ook onze kids blijven niet op het feest. Daar hebben jullie en je zoontje echt niks aan. Geniet met volle teugen van je feest!Succes,Nathalie.
Hallo,kan wel verstaan dat je het minder leuk vindt maar voor je kindje is het ook beter zo hij is nog te jong en zou veel te moe zijn, je zou anders veel met hem inzitten, dus ik denk echt wel dat het een goed idee is om hem ergens anders te lazen slapen.Als je het moeilijk hebt met het het feit dat hij daar nog nooit geslapen heeft kan je het misschien al eens doen voor jullie trouwdag dan kent hij het al en voel je je misschien zelf geruster. lieve groetjes sylvia
Jep, bij ons ook nog 15 dagen en ik precies nog hééééél wat te doen. Groetjes, en hopend op wat beter weer natuurlijk!
ik weet precies hoe je je voelt.ons dochtertje is 21 maanden en zal er wel in de voormiddag bij zijn maar vanaf half 1 gaat zij voor een paar uurtjes naar een vriendin die ze wel kent maar nog nooit bij is geweest om haar middagdutje te doen.daarna gaat ze naar een vriendin van mij waar ze al wel regelmatig is geweest maar nog nooit is blijven slapen.ik hoop ook dat het goed komt maar dat is afwachten.wij vonden dat ze er weinig aan heeft om heel de dag tegen haar vermoeidheid te moeten vechten en dan in al die drukte te zitten.dan zijn we zelf opgedraaid tijdens eten in de namiddag om dat ze dan zit te jengelen van vermoeidheid.ach je zal wel zien het komt wel goed.