TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
KATLEEN
26-7-2008
|
6-6-2008 15:44:20
Hallo Kaat,
wij zijn de stof gaan kopen in Brussel bij le Chien vert. Daar heb je mooie, van een goeie kwaliteit (zijden en andere stoffen) en goedkope stof.
groetjes Katleen
|
|
Lientje
8-11-2008
|
6-6-2008 15:45:31
Ik heb onlangs iets gehoord over een stoffenwinkel in Lier die uitverkoop hield? Was wel in maart denk ik dus misschien reeds voorbij. Weet ook geen naam of adres maar ik vermoed dat er geen 20 stoffenwinkels in Lier zijn?
|
|
ellen
20-9-2008
|
6-6-2008 16:44:39
Wel ik ben eind december naar Lier gereden, er was idd een totale uitverkoop van die stoffenwinkel (sorry,ben de naam vergeten). Ze hadden er mooie stoffen maar van alles wat ik mooi vond hadden ze niet meer genoeg. Maar je kan er maar geluk hebben hé.
Groetjes, Ellen
|
|
sylvia
9-5-2009
|
6-6-2008 16:51:26
Hallo, inderdaad in brussel zijn verschillende winkeltjes vaak marrokaanse uitbaaters ze hebben er echt een handje van weg om super mooie stoffen te verkopen en helemaal niet duur, deze zijn ook vaak op zondag open. En klinkt stom maar deze staan dus ook op de markt zondags dit is aan het station vaak verkopen ze daar hun restposten waar ze nog maar een paar meter van hebben, soms zitten hier met de hand geborduurde staaltjes tussen echt de moeite, en je kan altijd handelen kwa prijs 4m voor de prijs van 4m en zo. echt de moeite en als je niet kan gaan voor de stof van je trouwkleed moet je zeker later eens gaan als je toch graag naait, de markt is elke zondag tot 13uur. veel plezier. groetjes sylvia
|
|
lily
18-7-2008
|
6-6-2008 17:18:50
Ik heb mijn stof in Geel gehaald, ruime keuze en goedkoop ! De winkel heet Peter's modestoffen en ligt aan de Antwerpsesteenweg, achter JBC - C&A - Prémaman. De winkel die in Lier bedoelt wordt is "den boom", maar ik vrees dat je daar niet veel meer gaat vinden.
groetjes, Lily
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|