Terug naar overzicht
We duimen voor een stralende, zonnige dag.Ik trouw pas in september en zit nu ook al te denken aan "wat als het regent".Voor mij nog 3 maand (06/09) en de stress begint lichtjes aan te komen...groetjes en geniet van je trouwdag!Katleen
dag kimberlyvoor mij nog 14 dagen, de stress begint ook al op te komen, nu hebben er nog enkele gasten niet gebeld, of ze komen of niet, vervelend...gr
hallo meid, wil je evne moed inspreken....ze geven beter weer voor volgende week!!!! ik wens je een prachtige en vooral zonnige dag toe.groetjes
volgens internet zou het toch wel frisjes zijn vrijdag en zaterdag rond de 15 graden.kans op regen op vrijdag en bewolkt op zaterdag.ik hou het ook int oog want wij trouwen vrijdag.ik wou dat ik kon zeggen dat alles geregeld is maar zit in de knoei met mijn jurk.naaister heeft er een vlek op gemaakt en weet straks pas of ze die eruit hebben gekregen.anders moet ik vannamiddag nog op jurkenjacht.
Zaterdag 14/06 geven ze op de site van hln 87% regenkans.. ik vind het ook zéér spijtig maar we gaan er het beste van maken he.Groetjes,Inge14/06/2008