Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelfgemaakte uitnodigingen

6-6-2008 20:11:02
ik zou graag onze uitnodigingen zelf maken voor ons huwelijk op 3/10/2008.
ik had graag wat ideetje op gedaan ,stuur gerust naar d.c.patricia@telenet.be

alvast bedankt

patricia
3-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 504

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik6-6-2008 22:18:07

hallo,
om ideeen op te doen kan je eens bladeren in uitnodiging boeken bv. bij AVA als je het dan mooi vindt probeer je te bedenken hoe je het kan verwerken of omzetten op jou manier.
je kan ook naar een hobby winkel gaan een daar zien in boekjes over zelf uitnodigingen knutselen ze kunnen je ook het een en ander tonen en uitleggen bv met stempels of embossing.
maar eveneens kan je ook naar een goede papierhandel gaan en je laten inspireren door de verschillende soorten papier die er zijn en zo zien wat je er mee zou kunnen doen.
wat je ook nog kan doen is scrapen op de computer op internet vindt je verschillende gratis programmatjes om uitnodigingen te maken je moet ze dan wel nog afprinten.
alle succes he.
groetjes sylvia

julien

Meld misbruik7-6-2008 7:57:48

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik7-6-2008 10:52:13

wij hebben de huwelijksaankondiging afgedrukt op mooi kalkpapier,daarachter een licht blauw effen blad gestoken.iedereen vond het heel mooi.
wij hebben apart er een uitnodiging op kaartje bij afgedrukt en bijgestoken.wij hadden 2 soorten uitnodigingen de hele dag of het avondfeest.
zo konden we wel huwelijksaankondigingen geven zonder mensen echt uit te nodigen,bv de buren van mijn grootouders en al de klanten van bij mij op de zaak.(heb selectief enkele klanten uitgenodigd maar ik heb een cafe en sommige klanten wil je echt niet op een avondfeest.)
wij hebben alles bij ava gekocht inclusief mooie kalkpapier-enveloppe.
hoop dat je er iets aan hebt.

winderickx
5-7-2008
 Meld misbruik7-6-2008 10:59:56

hallo, wij wouden iets anders dan een gewoon papiertje. Wij hebben een DVD housje genomen met van binnen een cd met een power point van vroeger tot nu. met van achter op de dvd de uitnodiging.
enz.... ben je geinterseerd laat maariets weten ik kan je misschiendan een vb door sturen. groetjes. dorien_winderickx@hotmail.com

patricia
3-10-2008
 Meld misbruik7-6-2008 11:17:52

saskia zou jij daar voorbeeldje van hebben ?ik ben net naar ava geweest al dat papier....
wij dachten aan foto met tekst erop maar zouden dit graag nog ergens op kleven of zo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info