Terug naar overzicht
Hey Vanessa, Wind of Change is al vijftien jaar of zo een van mijn absolute 'kippevelnummers'. Ik vind het helemaal niet mis als openingsdans: uiteindelijk verandert er toch iets bij jullie ook? De meest uitspringende woorden zijn ook 'future', 'take me to...', 'close like brothers', enz... Toch allemaal goede dingen? Ik vind dat er zo'n intieme, intense sfeer rond het liedje hangt, ik raak het nooit beu geluisterd... in tegenstelling tot zovele andere slows! Veel plezier! Véro
hallo,Ik heb de nederlandse vertaling eens opgezocht en ik vind dat zeker niet fout voor een openingsdans. Als je op google de titel intikt en 'nederlandse vertaling' en dan 'zoeken in het nederlands' vind je ze ook.Groetjes
Hey Vanessa, Heb het speciaal daarstraks op cd opgezocht om het nog eens te beluisteren (ken de tekst niet) en ik vind dat het prima kan voor een openingsdans. Het is niet echt een liefdesliedje, maar is wel positief (en mooi he)! wind of change kan je interpreteren als de verandering dat jullie vanaf dan man en vrouw zijn...Uiteindelijk maakt het ook niet zoveel uit denk ik. Ik heb op een aantal trouwfeesten al gezien en gehoord dat dit echt een moment is om met zijn tweetjes van te genieten: heel de dag is al druk en intens, je hebt niet zoveel tijd met elkaar (privé dan toch) en tijdens de openingsdans kan je dan lekker dicht bij elkaar hangen! (perfect nummer gekozen, want het duurt maar liefst 5 minuten!!)Waar het vooral om gaat is dat jullie allebei een kiekevel-moment beleven, worden meegevoerd naar mooie herinneringen (vb. eerste slow samen of zo).Geniet ervan!Liesbeth11/10/2008
Hey Vanessa!Zoals andere reacties hier... ik vind dit een heerlijk nummer! Gewoon doen.GroetjesMarieke18-04-2009
Allemaal bedankt voor de reacties! We hebben voor het nummer gekozen!groetjesVanessa28/06/2008