Terug naar overzicht
Hoi,Ik kan je zeker het kastelle de bunswyck aanraden... dat is een zeer mooi arangement en zeer correcte afhandeling. www.debunswyck.be en mocht je nog een muzikale omlijsting zoeken. Een professionele pianist met zang voor je huwelijksmis of je receptie, een 3stemmig ensemble met piano of een sfeervolle coverband... aarzel niet me te contacteren. We doen niets liever dan iemand huwelijk een onvergetelijke dag te maken.groetjes,Annelies.http://www.pixum.nl/members/andalouseke/ hier vind je alvast wat sleerfoto's!andalouseke@yahoo.com0478/510508
Wij hadden eerst toegezegd bij het Posthof; die omgeving vonden wij super, je zit daar afgezonderd in een leuke zaal; maar achteraf zijn we van gedacht veranderd omdat we van verschillende mensen hoorden (oa 2 ceremoniemeesters) dat het toch z'n nadelen had; je betaalt wat er op is, en het personeel en baas zouden gezellig meedrinken... Enfin, of het waar is of niet weten we eigenlijk niet, maar omdat we van enkele "onafhankele" mensen allemaal iets negatiefs hoorden hebben we het risico niet willen lopen. In Hof ten Steen zijn we ook gaan zien, dat was mijn droomlocatie, ... tot we de prijs hoorden. Als je een groot budget hebt zou ik zeggen: ga ervoor, het is een prachtige locatie. Alleen de eetzaal ligt in een L-vorm en vond ik minder practisch. De eigenares vond 60 personen voor het diner ook te weinig voor die zaal. Over het Kastanjehof weet ik niets...Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Gastromik op de weg van Tienen naar St-Truiden. Daar mag je alles zelf kiezen en regelen en ben ik zeker dat we goed verzorgd gaan zijn. Ook super vriendelijk mensen!Succes met de zoektocht en hopelijk vinden jullie de perfecte locatie voor jullie huwelijk!Tina16/08/08
eerst en vooral proficiat :-)wij trouwen volgend jaar in juli en hebben enkele feestzalen gezocht:1. het posthof ; was niet onze genre: alle decoratie en tafellinnen is in het roze en dit kan niet aangepast worden, wij vonden dit persoonlijk jammer en niet onze stijl. Heeft idd wel een mooie ligging.2. Wij zijn dan nog gaan kijken naar De Waterhoek, dit is voor ons een hele mooie locatie, hier kan alles besproken worden, is groot maar toch gezellig en deftig verzorgd en dit voor een hele deftige prijs. Zeker de moeite waard.Wij hebben uiteindelijk gekozen voor feestzaal de Venkel in Kortenberg aangezien de kanten van Tienen vrij ver is voor mijn vriend zijn familie.Als je nog informatie nodig hebt, ik heb ook enkele prijslijsten liggen van zalen.Groetjes
DAG TINA WIJ ZIJN OOK OPZOEK NAAR EEN FEESTZAAL AAN DE KANTEN VAN TIENEN EN LANDEN. IK ZOU EENS WILLEN WAT MEER INLICHTINGEN VRAGEN OVER DE GATROMIK.HEB E EVENTUEEL EEN E MAIL..GRTJS WENDY