Terug naar overzicht
Hallo betsy,eerst en vooral proficiat he mevrouw... je verslag klinkt fantastisch ik heb zelf een traan moeten wegvegen, sinds ik met onze voorbereidingen bezig ben, ben ik superemotioneel ... wel grappig.ik ben blij dat het mooi weer was en je zo rustig bent gebleven.Normaal gezien trouwen wij ook met de goede herder heb al een keer met hen gebeld moet het alleen nog definitief bevestigen.ohh vin het nu al super spannend en het duurt nog 11maand.groetjes sylvia
@ sylvia,hey bedankt!!!wat de goede herder betreft...ga ervoor!!!en geniet van elk moment!!!dikke kus
Hey betsy,eerst en vooral een dikke proficiat!!!!!!Je verslag is gewoon prachtig,na 2 zinnen had ik kippenvel,na de 5 de zin,begonnen mijn ogen te blinen,met alle gevolgen vandien!!!!Ben blij dat jullie zo mooi weer hadden,hier regende het!!Oja,hoe is het ondertussen met de duif? Hopelijk is ze al wat bekomen!!Grtz sarah (nog 40 dagen!)
@ sarah,thanks...geniet van je aftelperiode en stress mag er wel wat bij zijn hoor...de duifjes??? die zaten nog een hele tijd op het dak...die van mij iets lager dan die van christof...had misschien wel zn reden... ;-)dikke kus!!!
Dag betsy,als goede herder mocht ik voorgaan in je viering: ik heb er echt van genoten, het was sterk en intens en vele aanwezigen waren nauw betrokken.Nog vele gelukkige jaren samen!!!Johan
Dag Betsy,Wij trouwen op 26/07/08 en ik heb nog geen stress! maar als ik zo een prachtig verhaal lees, dat alles zo prima verlopen is ook met de 'goede herder Johan :-)'dan ben ik er nog meer van overtuigd dat het ook bij ons prima zal verlopen.Want wij hebben ook voor de goede herder gekozen voor onze viering!En het doet ons deugd te weten dat jullie viering ook als 'prachtig' ervaren werd! Eigenlijk is dit toch wel het hoogtepunt van de dag, voor ons althans.Wij wensen je nog véél geluk als Mevr. ....en veel gelukkige jaren samen !Groetjes,Patricia
Hoi BetsyHeel leuk om zo een uitgebreid en pakkend verslag te lezen!Wij trouwen ook in Den Eyck en hebben ook voor de huis DJ gekozen. Heel geruststellend om te horen dat het weer piccobello in orde was. Wij trouwen 28/3/2009.GroetjesKim