Terug naar overzicht
Hallo Karen!Wij trouwen op 4 juni in Boekhoute, niet ver van Eeklo gelegen! Onze muziek voor in de kerk komt van een groep uit Bassevelde, nl The Woodlandsingers, een folkgroep die ook heel goed acapella zingen en fantastisch zijn in negro-spirituals, echt een aanrader!!Veel succes met de andere voorbereidingen van jullie huwelijk en veel geluk samen!!Bjorn en Leenxxx
Hallo Karen, Ik zing zelf regelmatig trouwmissen samen met een gitarist. Als je me je mail-adres doorgeeft kan ik je wat meer info sturen of je kan mij ook altijd een mail sturen. isabelle.dewulf@tiscali.beGroetjes,Isabelle.
Hallo,Volgend jaar op 9 september treden ik en mijn vriend Gunther in het huwelijk ( zie www.gunther-annsophie.bruiloftsite.nl ). Ik zou het leuk vinden mocht er live muziek zijn, dat geeft toch nog altijd een speciale toets aan de viering. Alleen ken ik eigenlijk niemand die dit kan doen.Zijn er onder jullie mensen die mij tips kunnen geven of adressen ?laat maar weten op : ann-sophie.de.cuyper@pandora.beIk hoop nieuws te krijgen,Alvast bedanktgroetjes Ann-Sophie
Je wil van je huwelijksdag echt iets speciaals maken. Die ene dag die precies moet zijn zoals jij het wil. Dat kan… samen met jullie maken we hem persoonlijk en wordt het ongetwijfeld een fantastisch feest.info@tomwaterschoot.com of 0495577398