Terug naar overzicht
Hallo,Normaal gezien kunnen ze je niet verplichten tenzij je iets hebt ondertekend dat je ze zo ie zo zult nemen.Hard blijven. Als dat niet helpt kan je eventueel nog aanbieden om annulatiekost te betalen maar op schoenen vind ik dit nogal ver gezocht maar als het echt niet anders kan.groetjes Sylvia
Hoi Ine,Laarzen lijken me zeer mooi, en voor de momenten dat je buiten bent, nog lekker warm ook. Maar het grootste gedeelte van de dag zal je waarschijnlijk binnen doorbrengen, waar het - zeker op het feest - waarschijnlijk zeer warm zal zijn. Ik vrees dat je laarzen dan niet meer zo interessant zullen zijn..Heb je een lang kleed, tot op de grond? Zie je iets van de schoenen?En geen nood, ook al vriest het, de adrenaline zal je warm houden die dag. Ik spreek uit ervaring :-) Op onze trouwdag was het koud en regende het. Ik droeg een open kleedje met spaghettibandjes, geen kou gehad :-)Hopelijk ben je hier wat mee, maar je moet doen wat je zelf wil.Veel plezier op valentijn en ook met al je voorbereidingen!!Sabine
Ik heb inderdaad een lang kleed tot op de grond. En ik heb inderdaad al een 'contract' getekend. Maar ik ga er nog eens goed over nadenken, het is mss voor binnen inderdaad leuker om toch wat opener schoenen te hebben.Alvast bedankt voor de tips!Groetjes Ine14/02/09
Hey IneBij mijn keuze heb ik rekening gehouden met de vraag 'kan ik deze schoenen later nog aan doen?'.Je betaalt er tenslotte toch veel geld voor, en ik vind het zonde om ze dan maar een dag aan te doen.Tegen alle advies van winkeldames in heb ik gekozen voor een ivoorkleurige schoen met open teen (we trouwen op 21/06 met hopelijk goed weer, ik wilde echt geen pantys aan en verdraag geen gesloten schoenen zonder pantys). Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt!groetjesellen21/06/08
Hallo, Wij trouwen 27 september 08... en ja ik heb een kleed tot op de grond en koos voor ivoorkleurige laarsje... die vond ik gewoon meer mijn stijl dan alles wat ik tot nu toe zag van open schoenen... Ik kijk nog wel rond en als ik tijdens de soldenperiode nog een koopje kan doen dan laat ik het niet staan... Maar ikzelf ( en mijn zus en mama) vind mijn laarsjes enig.An