Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

7 juni was prachtig

8-6-2008 15:53:18
hallo,

gisteren was het onze grote dag. na heel lang wachten mochten we eindelijk elkaar het ja-woord geven. om kwart voor 5 werd ik wakker in mijn oud bed bij mijn ouders thuis. wonder boven wonder zonder zenuwen. om half 7 kwam de kapster aan huis. zalig gevoel als je niet moet rondrijden voor make-up en kapsel. ondertussen kwam de ceremoniemeester Erik brusselaers en de fotograaf pierre nijsten. oeh dat was wennen de eerste foto's. wat vloog de tijd, voor ik het wist was het tijd om mij aan te kleden. kriebels komen nu wel op, wat zou mijn ventje zeggen van mijn kleed? maar ik zag dadelijk bij het open doen van de deur dat het goedgekeurd was, de tranen stonden in zijn ogen. ook het bruisboeket dat ik van hem kreeg was prachtig.

dn maar richting stadhuis in Genk. een kwartiertje na het begin van de plechtigheid waren we meneer en mevrouw geurts. toch beetje raar gevoel. 's middags zijn we dan met de naaste familie gaan eten in de Elysee, waar ook het avondfeest plaats vond.

14u: de plechtigheid van het kerkelijk huwelijk. de eerste tonen van de harmonie klinken door de kerk. wat een kippenvelmoment en dan met papa naar voren. waaaaw!!! de pastoor was een kennis van ons. die maakte er een echte persoonlijke mis van. de traantjes kwamen pas echt erdoor bij het dankmoment aan de ouders.

we kwamen de kerk buiten en het was eindelijk droog. maar het was toch te nat voor in bokrijk foto's te nemen. dan maar richting thomas in hasselt en de kinepolis. echt waar een aanrader voor mensen van limburg die nog een binnenlocatie zoeken.met een beetje creativiteit kan je er heel mooie foto's maken.

om 19u begon het avondfeest. hier werden we van de ene verrassing in de andere verrassing gebracht. de stiefvader van mijn man( even wennen) had een powerpoint presentatie gemaakt met foto's van ons als baby, oen we elkaar leerden kennen en van onze vrijgezellenavond. gewoon schitterend! momenten bij dat we krom stonden van het lachen, andere momenten met de zakdoek in aanslag. dank je wel john!

toch tijdens het eten weer een moment van spanning. we hebben dansles gevolgd voor onze openingsdans. maar alles liep perfect op de muziek van you'll be in my heart. we kregen dan ook heel veel gejoel, applaus en staande ovatie. kippenvel dat we er van kregen. de sfeer werd gezet om een heus dansfeest op gang te brengen. de dansvloer heeft een hele tijd vol gestaan en ook de mensen die toch liever wat rustiger aan tafel bleven zitten hadden veel plezier. om 3uur werd het feest dan afgesloten. wat een bloemen en geschenken hebben we gekregen zeg. thuis nog gezellig napraten en tot de conclusie komen dat onze dag echt perfect was, er is dan ook niets fout gelopen. de mensen van de feestzaal hebben zo hun best gedaan dat wij ons nergens iets van moesten aantrekken. en als we iets vroegen was het nooit teveel.

dank je wel aan iedereen die ons geholpen heeft.

ook dankje wel voor iedereen hier op het forum die ons tips gegeven hebben.

groetjes
heidi en jordi geurts

heidi
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1341

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik8-6-2008 16:35:52

Proficiat, blij dat het allemaal goed is gelopen!

Geniet nog van de wittebroodsweken

Cathy
15 dagen gehuwd (en nog steeds aan het proberen af te kicken van het forum ;) )

ellen
20-9-2008
 Meld misbruik8-6-2008 17:04:38

Dag Heidi,

een hele dikke proficiat gewenst! Kunnen jullie nu ook op huwelijksreis vertrekken?

Ik heb een klein vraagje voor jou. Wij trouwen in september en willen ook onze foto's in Bokrijk gaan laten maken maar indien slecht weer dachten wij, net zoals jullie, aan Thomas en de Kinepolis.
Zou je me enkele foto's willen doorsturen?
Hebben jullie vooraf contact opgenomen met Thomas en de Kinepolis om er de goedkeuring te vragen om foto's te nemen? Want ik kan me voorstellen dat ze je niet zomaar aan de kant van de cinemazalen laten binnengaan?

't zijn vele praktische kleine dingetjes he zoals dit waar je je vragen over kan stellen.

Alvast bedankt,
ellen_thijs1@hotmail.com

Ellen

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik8-6-2008 21:16:46

Hey heidi ,euh mevr Geurts,eerste en vooral een dikke proficiat voor jullie beide.

Ben gisteren middag in genk geweest en merkte al da ter een trouw was aan de gemeente,nu weet ik dus wie,ook aan de elysee dit gemerkt,kwam erlangs voor naar te gaan.
(Ik dacht nog bij mezelf,da is al een gelukkig koppeltje,dit is hun "grote dag",wij moeten nog 40 daagjes wachten ,daarmee.)

Ik wens jullie nog veel geluk en plezier in het verdere leven!!!

Grtz sarah

michelina
23-8-2008
 Meld misbruik9-6-2008 7:44:04

hey
een mega dikke proficiat en veel geluk in jullie huwelijk.
Ben erg blij om te lezen dat het heel leuk was. wij trouwen de 23ste augustus en hebben ook voor de feestzaal elysée gekozen. Kreeg al kribbels van jouw hele dagbeschrijving
doei
fijne witte broodsweken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...