Terug naar overzicht
Proficiat, blij dat het allemaal goed is gelopen!Geniet nog van de wittebroodswekenCathy15 dagen gehuwd (en nog steeds aan het proberen af te kicken van het forum ;) )
Dag Heidi,een hele dikke proficiat gewenst! Kunnen jullie nu ook op huwelijksreis vertrekken?Ik heb een klein vraagje voor jou. Wij trouwen in september en willen ook onze foto's in Bokrijk gaan laten maken maar indien slecht weer dachten wij, net zoals jullie, aan Thomas en de Kinepolis.Zou je me enkele foto's willen doorsturen?Hebben jullie vooraf contact opgenomen met Thomas en de Kinepolis om er de goedkeuring te vragen om foto's te nemen? Want ik kan me voorstellen dat ze je niet zomaar aan de kant van de cinemazalen laten binnengaan?'t zijn vele praktische kleine dingetjes he zoals dit waar je je vragen over kan stellen.Alvast bedankt,ellen_thijs1@hotmail.comEllen
Hey heidi ,euh mevr Geurts,eerste en vooral een dikke proficiat voor jullie beide.Ben gisteren middag in genk geweest en merkte al da ter een trouw was aan de gemeente,nu weet ik dus wie,ook aan de elysee dit gemerkt,kwam erlangs voor naar te gaan.(Ik dacht nog bij mezelf,da is al een gelukkig koppeltje,dit is hun "grote dag",wij moeten nog 40 daagjes wachten ,daarmee.)Ik wens jullie nog veel geluk en plezier in het verdere leven!!!Grtz sarah
heyeen mega dikke proficiat en veel geluk in jullie huwelijk. Ben erg blij om te lezen dat het heel leuk was. wij trouwen de 23ste augustus en hebben ook voor de feestzaal elysée gekozen. Kreeg al kribbels van jouw hele dagbeschrijvingdoeifijne witte broodsweken