Terug naar overzicht
Hallo,Om het wat minder stresserend te maken, zou je de lintjes ook al op voorhand aan iedereen kunnen geven, dan kunnen ze ze er al aanhangen (wij hebben dat zo gedaan). Nu, zoveel tijd neemt dat niet in beslag é:-)... ik zou me geen zorgen maken hoor, timing klinkt goed!Groetjes
Piep, wij trouwen ook op 5 juli...Nu komt het inderdaad echt wel dichtbij...Wij hebben samen met de familie nog 3 kwartier tijd genomen om foto's te trekken en alles verder in orde te maken.Maar je zit zo ook wel goed denk ik, het is trouwens ook zo gebeurd.Veel plezier met de verdere voorbereidingen.Groetjes Lindsay.05/07/08
Hey tamara,je timing klinkt idd goed.Ook voor 6 lintjes op te hangen,da duurt nie lang hé,maar ik ga ook een deel van de lintjes op voorhand meegeven,dat ze die bij hun thuis al kunnen hangen.Grtz sarah ( 18/07/08)
Oei, familiefoto's maken duurt bij ons maar een kwartiertje ... Omdat wij niet voor de kerk trouwen, konden wij nog een derde locatie kiezen. Dat is dus onze feestzaal geworden. Wat ik wel raar vind, is dat we ook daar maar een kwartiertje foto's maken maar dat een kerkdienst in verhouding toch langer duurt ... Snappen jullie?
Hallo,Familiefoto's maken, duurt echt niet zo lang é... Als je zegt dat jullie nog een kwartier foto's maken in de zaal, wat is dan de bedoeling? Een reportage, nog familiefoto's? Als je twijfels hebt, moet je misschien nog eens je fotograaf contacteren? Het is natuurlijk zo dat een kerkdienst langer duurt, maar daar heb je natuurlijk meer momenten waarop foto's getrokken worden (bij de ringen, van de mensen die lezen, het binnenkomen,...) en dat heb je natuurlijk in de zaal niet. Fin, als je twijfels of vragen hebt, zou ik een afspraak maken bij de fotograaf (klant is koning é:-))groetjes
Het kwartiertje foto's maken in de zaal hoort eigenlijk bij de reportage.Als extra (owv het wegvallen van de kerk) krijgen we ook nog een foto op A4-formaat.Pffffffff, hoe korter de trouw komt, hoe meer ik aan vanalles begin te twijfelen ...