Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hooikoorts

9-6-2008 9:56:21
Hallo iedereen,

Is er iemand onder jullie die ook last heeft van hooikoorts? Ik heb schrik om op mijn trouwdag te liggen snotteren dat het ni mooi is. Nog iemand met dit probleem?

Heidi
12/07/2008

Heidi
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1467

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik9-6-2008 10:14:37

ik heb ook last van hooikoorts, maar trouw 13/09/2008.
ik zou een week op voorhand pilletjes beginnen nemen en zeker neusspray meenemen op de dag zelf.
misschien is sinutab op de dag zelf ook een oplossing. Werkt verhelderend op de neus en hoofd zonder slaapverwekkend te zijn.
Probeer wel zoveel mogelijk dingen te vermijden (let op waar je foto's gaat maken, pas je bruidsboeket aan...)
Veel succes!

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik9-6-2008 10:57:32

Heb daar ook veel last van, vooral deze periode. Vandaar dat wij in september trouwen,dan heb ik er nog heel weinig last van. kHeb ook wel altijd mn neusspray bij, in geval van. Nasonex, door dokter voorgeschreven mr vrij verkrijgbaar bij apotheek. Super goed spul, kgebruik dat ook op het vliegtuig want zit ook met airco-allergie. Vroeger nog Otrivine gebruikt enzo mr dat helpt echt niet. Meest drastische dat ik er ooit voor gedaan heb (en die echt wel helpt) is een cortizone pikuur gekregen. Niet echt gezond mr op dat moment zat ik er bijna door wegens mn hooikoorts. Ademnood enzo.
De lente is het tofste seizoen van het jaar mr die hooikoorts verpest het toch wel serieus hoor.
Succes!

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-6-2008 11:10:10

Ken het ,heb dit ook!
Zeer vervelend,maar ik gebruik ook nasonex,helpt echt goed.

Wel opletten met sinutab,nie iedereen kan het verdragen,ik ben allergisch voor een bepaald bestanddeel dat erin zit.

Grtz sarah

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik9-6-2008 12:12:17

Ik zweer bij Flixonase als neusspray.

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik9-6-2008 20:02:20

Hoi Heidi,

Ik heb zoveel last van hooikoorts dat ik zonder medicatie haast niet kan buiten komen. Ik neem dus, zonder onderbreking, iedere dag een pilletje. Al 20 jaar. Mijn trouwdag was op 5 april, al in februari ben ik met medicatie begonnen. Heb raad gevraagd aan mijn huisarts, moest ik er nog erg veel last van hebben, dan kon ik nog een cortisonespuit (niet gezond!) laten zetten tot 5 dagen voor de bruiloft.

Tot mij groot plezier heb ik dit jaar zeer weinig last! Is het omdat ik zo vroeg begonnen ben? Of gewoon toeval? Geen idee.

Vraag eens raad aan je huisarts zou ik zo zeggen.

Ook oogdruppeltjes (Livostin) bij de hand hebben is een goede raad.

Succes ermee!

Sabine

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik9-6-2008 22:38:55

ik ben ook van die mensen die daar super last van hebben. gedurende de lastige periode (nu duss) neem ik iedere avond een pilletje voor het slapengaan. het houd het meeste aan niesbuien tegen. ik heb enkel smorgens een niesbui en daar stopt het.

de pilletjes heten Cetirizine EG 10 mg en zijn vrij te verkrijgen bij apotheek voor 7 euro voor een doosje waar 20 pilletjes inzitten.

wel nemen voor het slapengaan, want je word er slaperig vn.

groetjes cindy 12/09/08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik9-6-2008 22:40:16

wou er nog bij vermelden dat ze dus super goed werken. het is eigenlijk het genererisch (of hoe noem je dat) merk voor reactine (de versie die ze op tv soms tonen maar o zo duur uitvalt)

grts

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik12-6-2008 10:26:26

ik neem al 20 jaar Zaditen pilletjes. Heb ook Cetirizine geprobeerd, maar hielp lang niet zo goed, en werd er ongelooflijk moe van! Zaditen is sterker, wel op voorschrift te verkrijgen. De eerste 2 weken ben je iets meer moe, daarna merk je het niet meer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...