TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Amber
9-8-2008
|
9-6-2008 10:42:04
Ach meisje, Ik vind dit heeeeel erg voor je! Sorry, maar ik vind dit echt een rotstreek van je vriend! Als hij nu twijfelt, denk ik dat het inderdaad het beste is om alles af te blazen. Behoed jezelf voor een pijnlijke scheiding achteraf. Ik denk dat dat je nog meer pijn zou doen. Hij is je niet waard als hij jullie huwelijk laat afhangen van een "eventuele job"... Wij laten elkaar zeker vrij op het gebied van jobkeuze. Mijn vriend is een grote waarde in de horeca, meer bepaald nachtleven. Dit is niet altijd even evident geweest, aangezien ik nu een gewone bureaujob heb. Ik heb ermee leren leven, en we hebben een compromis geloten. Hij doet zaterdag nachtwerk, en allerlei evenementen, maar heeft daarnaast heeft hij een dag-horecajob genomen om 's avonds bij mij te kunnen zijn. Blijkbaar laat jij hem ook erg vrij. Maar daar lijkt hij dus niet content mee te zijn. Ik vind dit erg egoistisch van hem. Ok, jullie moeten allebei doen wat je graag wil. Maar ik vind dat hij dit op een verkeerde manier uitbuit. Hij moet toch weten dat jij hem graagt ziet en zal steunen??? Nee meisje, als hij niet van gedacht veranderd is hij je zeker niet waard!!! Ik wens je alvast heel veel sterkte en hoop dat het nog goed komt!! xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
bettina
27-12-2008
|
9-6-2008 10:51:43
amai dit is echt verschrikkelijk!!! en dat ook nog via telefoon!! echt erg voor je! hoop dat alles toch nog goed komt! Zal voor je duimen! XXXX Bettina
|
|
sylvia
9-5-2009
|
9-6-2008 10:54:26
Lieve schat ik zit echt met je in, Ik heb zelf zo een job gehad voor ik mijn huidige schat leren kennen waar de ene na de andere relatie aan kapot ging, ik was nooit thuis ging soms om 5uur al door en kwam tegen 23 uur thuis en weekends en als ik thuis was moest ik vaak nog vanalles doen, ben uiteindelijk in het ziekenhuis beland omdat mijn lichaam het niet meer aankon, ik heb daarna nog een halfjaar gewerkt in die functie en het dan maar opgezegd. Je wil als jong dynamisch mens meer, ik toch maar het duurde lang voor ik besefte dat IK belangrijker ben dan mijn carriere, en ik ook gelukkig wou zijn en iemand wou hebben als ik thuiskwam iemand die van mij houdt en niet met mijn voeten rammelt iemand die mij begrijpt. Deze persoon heb ik nu gevonden en wil ik ook mee oud worden. Maar het verlangt inderdaad veel begrip en flexibiliteit van de partner die niet zo veel werkt in dit geval jij. Het is ook moeilijk voor je partner, hij moet presteren en jij zeurt over meer tijd, dus heeft hij nog meer stress ik wou dit ook nooit horen dat geef ik toe. Zo een opleiding is meestal heel intensief je hebt weinig tijd en het moet allemaal heel snel gaan want time is money. Het kan zelfs zijn dat ze zeggen tijdens zo een opleiding tijd voor familie, vrienden, Sport heb je niet meer laat staan voor een vriendin als je wil presteren moet je er vollop voor gaan en je niet laten afleiden! klinkt allemaal heel hard ik weet het maar de zakenwereld is een hele HARDE wereld! Blijkbaar wil je vriend dit al lang en is het voor hem echt een droom, daarom wil hij ook zijn uiterste best doen, want hij wil dit! Maar hij merkt ook dat jij iets van hem wil en dat kan hij nu niet geven, want anderzijds is daar ook zijn langgekoesterde droom. Je moet je voorstellen dat hij denkt te moeten kiezen tussen 2 dingen die hem zeer aan het hart liggen, als wij zouden moeten kiezen is dit ook niet makkelijk. MAAR hij denkt misschien dat hij moet kiezen en dat is niet zo je kan alle twee hebben, mits afpraken, maar die wil hij nu niet horen want hij staat onder een berg stress door deze opleiding.Dus wachten, als je hem hoort rustig blijven je niet opwinden niet alsmaar zeggen hoe erg je het vindt dat je hem zo mist en... dit wil hij nu niet horen want dan gaat hij zich weer schuldig voelen en weer denken dat het niet zal lukken en en en ... Nee probeer opgewekt te zijn vraag hoe het is, stel intresse in hem en zijn opleiding, vertel hel een paar leuke nieuwtjes ... dit is voor hem fijner als hij dan oplegt na jullie gesprek voelt hij zich ook beter en blij, integendeel als je gaat zeuren dan voelt hij zich niet happy en zal zeker niet graag met je bellen. Het kan zelfs zijn als jij Happy doet dat hij het zo fijn vindt en gaat proberen meer tijd voor een kort praatje te maken. Je kan maar dat moet jezelf weten of je dat wil eens zeggen dat hij maar eens moet bellen als hij in zijn bedje ligt zeg hem dat je een verrassing hebt en vertal hem dan iets sexy, je ziet maar he. Maar probeer hem in ieder geval een beetje te ontlasten, zodat hij jou niet als behindering kan zien op zijn Carriere, maar eerdere als heel lieve welkome afwisseling tussen al die stress. Je zal zien met de tijd gaat de tijd die jullie samen zijn misschien meer zijn maar intensiever. Je weet toch achter elke hoge functie staat een sterke vrouw in dit geval bij jij dit, hij moet veel offers brengen maar de jou zijn nog groter, vaak zal je je eigen wegcijferen maar als het eens goed draait bij hem en ziet wat jij daar allemaal moet voor laten zal het wel lukken. Maar hou je sterk, ik weet dat het niet makkelijk is maar probeer het. Ik wens je heel veel sterkte en geluk echt uit de grond van mijn hart! Ik hoop dat het allemaal goed zal zijn. lieve groetjes naamgenoot Sylvia PS: een hogere functie betekenen meestal meer centjes, op de zeldenen weekendjes thuis kun je daar misschien dan eens samen lekker van genieten, je levensstijl verandert ook een beetje he :)
|
|
julien
|
9-6-2008 12:58:34
|
|
wendy
27-9-2008
|
9-6-2008 13:49:39
hallo meid, dit is echt verschrikkelijk. ik kan me zo inbeelden hoe je je voelt. wij hebben ook zo ons deel van problemen gehad en waren ook op een punt gekomen dat ons huwelijk ook niet zou doorgaan. als je graag praat hier is mijn adres: wendy_debock@hotmail.com sterkte xxx
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
9-6-2008 15:43:31
hey Sylvia!
Dat moet idd enorm pijnlijk nieuws voor je zijn! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat er een oplossing uit de bus komt die jullie op termijn allebei gelukkig zal maken! Ocharme meid! Knuffel!
|
|
Esther
|
9-6-2008 16:55:05
Hey, wat een slecht nieuws. Moet verschrikkelijk zijn. Ik denk wel dat er samen (jij en je verloofde) over praten het beste gaat helpen.
Heb je al veel voorbereidingen gedaan? Hopelijk is het niet nodig om het af te zeggen. Maar anderzijds is het ook geen goed idee om te trouwen omdat het al allemaal geregeld is.
|
|
Karolien
23-5-2010
|
9-6-2008 20:53:10
Hey,
ik ben het niet altijd eens met wat Julien hier op het forum schrijft, maar deze keer treed ik hem bij. Wij kunnen hier geen advies in geven, omdat enkel jij en je verloofde alle facetten kennen... Ik zou echt niet willen dat je "opgefokt" geraakt door wat mensen schrijven en dat je daardoor dingen tegen je verloofde zou zeggen die je spijten.
Het enige wat ik wil zeggen is, probeer elkaar te begrijpen, en zoek naar een oplossing. Vergeet ook jezelf niet in dit verhaal en wees eerlijk tegenover jezelf. Het is beter dat het nu gebeurt, dan een maand na jullie huwelijk.... Hoe pijnlijk het ook is!!!
Veel sterkte en geef de moed zeker niet op!
Groetjes, Karolien.
|
|
Sylvia
10-9-2011
|
9-6-2008 23:25:40
Julien en karolien
Ik geef jullie gelijk. Niemand kan me hierin helpen behalve mijn "verloofde". We moeten er inderdaad samen uitkomen, dat besef ik maar al te goed. Wij moeten dit uitpraten en daar kan niemand ons bij helpen. Ik had dit inderdaad beter misschien niet op het forum gezet maar ik heb het gewoon extreem moeilijk op dit momement omdat ik net niet met mijn verloofde kan praten. Dat kan pas als hij terug komt. En de tijd tot dan is voor mij enorm onzeker en lijkt oneindig te duren... De twijfel, onzekerheid en het wachten zijn voor mij gewoon het ergste. Het ene moment kan ik er beter mee om dan het andere... en deze morgen had ik echt een moeilijk moment en had ik gewoon nood om het allemaal even kwijt te kunnen. Ik wilde geen reacties uitlokken die me opfokken of domme dingen laten doen. Ik wil echt vechten voor mijn relatie en wil niks liever dan het op een volwassen manier uitpraten met mijn verloofde maar momenteel zit ik hier alleen thuis. en ja ik probeer me bezig te houden en mezelf af te leiden en ga wel langs bij vrienden enz... probeer me sterk te houden maar 't is gewoon niet altijd even makkelijk. Ik weet ook niet exact wat ik hiermee wilde bereiken... misschien gewoon een begrijpend woord, een luisterend oor, een beetje troost, iets om de tijd tot het mogelijk is om tot een oplossing te komen met mijn verloofde een beetje korter te laten lijken... Ik weet het ik ken niemand van jullie maar 't doet toch deugd als men je even een hart onder de riem steekt. Waarvoor mijn dank aan iedereen die gereageerd heeft.
|
|
Sylvia
10-9-2011
|
9-6-2008 23:32:12
aan mijn naamgenoot sylvia
Wat jij schrijft klinkt superherkenbaar voor me... Ook bepaalde dingen die je schrijft had ik mezelf al voorgenomen voor ik dit bericht nog maar geplaatst had. t' doet gewoon ergens goed zo iets herkenbaars te lezen, weten dat je niet de enige bent die zoiets meemaakt. Bedankt voor je uitgebreidde reactie.
|
|
sylvia
9-5-2009
|
9-6-2008 23:58:20
Hallo hier nog even je naamgenoot, het is heel graag gedaan, je moet je zeker ook niet excuseren ik kan het verstaan waarom je het hier hebt neergeschreven. want ook al kunnen wij allemaal hier bitter weinig aan doen, we kunnen er wel zijn voor jou. Als je je hart nog eens wil luchten maar niet meer zo openbaar mail je me maar Sylvia-piessens@hotmail.com Gebruik mij dan maar als klaagmuur ik vind dat niet erg en ik weet hoe deugd het kan doen gewoon je hart eens te kunnen luchten. Groetjes Sylvia
|
|
Sarah
30-5-2009
|
10-6-2008 12:42:41
Dit is echt zo erg... krijg kippenvel als ik dit lees. Ik hoop dat ik nooit in zo een situatie terecht kom, maarja, jij zit ermee. Als ik jou was zou ik ook eens deftig praten met je partner. Ik denk dat als jullie goede afspraken maken, jullie er wel uit zullen komen. Ik hoop het allesinds. Want dat dit je zo aangrijpt is een teken dat je hem ECHT graag ziet...
Sterkte!! Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Vanessa
27-6-2009
|
10-6-2008 14:36:49
Das wel minder. Khoop dat jullie eruitkomen. Ik ga nu misschien grof overkomen maar dat is zeker mijn bedoeling niet: Misschien moet jij nu ook es denken of het wel zal blijven lukken, als je verloofde 2,5maanden voor jullie trouw spreekt...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|