Terug naar overzicht
- Denk dat het normaal 1 koppel per wagen is, maar niets belet je om er bijv grootouders of kinderen bij te plaatsen..- In de kerk gaat iedereen binnen gaan en kom ik samen met mijn papa op het einde- Aan de wet denk ik dat we samen zullen binnengaan, duurt ook maar 15 min he.Groetjes Aurélie
@julien,Als je niks beters hebt te zeggen, zeg dan niks. Sophie stelt hier gewoon een vraag!!@SophieIk denk dat ook het beste is 1 koppel per wagen te nemen. Wij hebben 2 limo's dus we zitten allemaal gezellig samen. Ik ga zowel in het gemeentehuis als in de kerk met mijn papa binnen.Veel succes!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
In het gemeentehuis gaan wij elk apart binnen, hij met zijn moeder en ik met mijn vader. In de kerk komen we samen binnen.
Mijn probleem is eigenlijk dat mijn vriend zijn moeder overleden is. Met wie moet hij dan binnenkomen? En is het dan de gewoonte dat mijn moeder met zijn vader binnenkomt?
hey SophieWij hadden een oldtimer bus voor de suite, dus met hoeveel mensen in één auto kan ik je niet helpen, want ze zaten allemaal bij elkaar.Bij het binnengaan voor de wet kwamen mijn man en ik samen binnen en daarna de rest, geen echte volgorde.Bij de kerk ging het tot aan de eerste stoelen als volgt: moeder bruid en vader bruidegom, dan bruidegom met moeder en bruid met vader. Aan de eerste stoelen gaf mijn vader mij aan hem en werden we gezegd door de deken. Daarna gingen we samen verder.Bij vrienden waarbij de moeder gestorven was hebben ze hele goede vrienden genomen die hun binnengebracht hebben.Als je niet zo iemand bijzonder hebt, kan je best overal samen binnen gaan.Groetjes!
@ julien: bij mijn weten hebben de doopmeters en peters hier in België niets te zeggen, toch niet wettelijk.medeverantwoordelijk ja, maar dan emotioneel gezien, niet wettelijk.
Hallo, Ik zal binnenkomen met mijn papa.Jouw vriend zal zelf misschien iemand in gedachten hebben om hem te begeleiden in de kerk. Jullie kunnen altijd samen binnengaan. In de wagens zullen ze bij ons per koppel zitten. Heb het ook al gezien dat er nog een broer en zus in suite liepen en omdat alleen de broer een partner had, hebben ze dat meisje dan bij hun in de wagen laten plaatsnemen.groetjes
wedden nu niet dadelijk, maar ken toch een koppel waar zelfs de grootouders niets te zeggen hebben... ook niet wettelijk, wat zou ik dan, als doopmeter (zelfs geen familie) te zeggen hebben over mijn metekindje...Ik hoop dat de meters en peters wel iets te zeggen hebben, maar behalve als je geld teveel hebt, of het loopt echt serieus mis met de familie van de kleine, kan je niks doen of zeggen... heb het allemaal al wel gezien, met schrijnende taferelen tot gevolg...