Nu Online
Momenteel zijn er 747 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding bruidegom

9-6-2008 12:20:28
Hallo,
Wij trouwen op 08/08/08.
Mijn vriend is op zoek naar kledij maar wil zijn zoontje van 9 jaar ongeveer hetzelfde laten aandoen.
Onze voorkeur gaat naar linnen daar ik ook vrij modern aangekleed ben.
Wij zijn van Vlaams-Brabant.
Heeft er iemand sugesties?
Thanks Vera

Vera
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1173

annick
14-6-2008
 Meld misbruik9-6-2008 14:50:17

hoi,

Bij linx fashion die maken voor de bruidskindjes volgens mij ook dezelfde kleren als de bruidegom.
Weet niet of ze daar linnen hebben. Deze winkel zit in Hasselt en leuven.

Groetjes

joke
12-7-2008
 Meld misbruik9-6-2008 16:56:16

Mijn toekomstige heeft zijn kostuum gaan halen in De Witte Duif in Leuven. mss kan je daar eens kijken?

Grts, Joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info