Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen ook op 14/08/2004 in Verrebroek.En hoever staan jullie reeds met de voorbereidingen?Groetjes,Liesbeth
voor liesbeth,alles lig vast ,zaal auto,s enz nog ons misboekje maken en de ringen nog kiezen en kleren voor de bruidegom,en nog locatie zoeken vooe de foto,s en jullie hoe ver zyn jullie groetjes van fabienne en jimmy
Zijn jullie niet bang dat de mensen op vakantie zullen zijn? Ik dacht ook in de zomer te trouwen maar vele mensen zijn weg en ik wou het niet riskeren om vrienden te moeten missen op mijn huwelijk. We trouwen uiteindelijk op 8 mei...
Hey,Wij nemen echt wel onze tijd om alles te selecteren, vandaar hebben wij eigenlijk nog niet veel.De zaak ligt vast maar we mogen zelf een traiteur kiezen. We hadden enkele traiteurs geselecteerd en nu zijn we nog aan het onderhandelen met 2 traiteurs.De ceremoniemeester ligt vast.Het vervoer voor mij is ook al besproken (mijn nonkel rijdt met de koets). Maar voor de suite ben ik nog aan het twijfelen tussen een huifkar of een citroën traxion avant. Het nadeel is wel dat ik nogal een heel grote suite heb (20 personen).Voor de fotograaf hebben we een idee. Voor de uitnodigingen heb ik nog totaal geen idee.Voor de huwelijksmis heb ik wel de teksten al. Ik moet nog selecteren, wie wat gaat zeggen en de muziek heb ik ook nog niet aangezien ik eerst nog iemand moet vinden die kan zingen in de kerk.Dus wij hebben nog veel werk.Groetjes,Liesbeth
Hoi, hoi, Filip en ik trouwen ook op 14 augustus te Bilzen (limburg).Heb zaal, traiteur, trouwkleed, fotograaf, bruidskinderen, recptie al geregeld. Ben nu aan uitnodigingen bezig, onder kerstvakantie ga ik aan het misboekje beginnen. Daarna het moeilijkste: gastenlijst (hebben over de 250 pers.)Groetjes Karen
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be