Terug naar overzicht
Hallo,Is er dan niemand van de zaal die dit kan doen?Groetjes
Hey,Als jullie een ceremoniemeester hebben kan hij dat doen. De onze regelt alles, lekker makkelijk...succeswww.thierry-amber.bruiloftsite.nl nog 60 dagen te gaan
wij huren een gebouw en doen eigenlijk alles zelf. Onze ceremoniemeester blijft tot de eerste receptie, maar niet langer. Daarmee dus het idee om gebruik te maken van een hostess..
Wat zijn de uren dat het meisje aanwezig zou moeten zijn?
het zou van 19 tot 20u30 zijn.
Ik zou dit wel zien zitten om te doen! Dan kan ik de sfeer al opsnuiven voor onze eigen trouw! Groetjes
ah super! stuur je me es een mailtje?sdescheemaecker@hotmail.comalvast merci he
doet de ceremoniemeester dat niet als je hem per uur betaald na de eerste receptie?die van ons deed dat voor 15 euro per uur.ik heb zelf jaren als hostess gewerkt en als je dat via een hostessbureau gaat doen gaat het prijzig worden.als je het via via gaat doen, zie dan dat je op voorhand een foto ofzo gezien hebt en eventueel met dat meisje gesproken hebt.
Hallo, ik heb veel ervaring als hostess en zou dit graag doen! ik hoop iets te horen. mijn emailadres: loremaesen@hotmail.comGroetjes
Hoi Dit interesseert mij wel Mijn email adres: All_around_beauty@hotmail.com Groetjes
Hallo, wij > C & G ORGANISATION zijn eigenlijk een evenementenbureau en organiseren ook zeer veel huwelijksfeesten. Binnen ons bedrijf hebben ook een afdeling " hostessen en promoboys ". ( zie www.cg-organisation.be ) Ruim 25 jaar ervaring en steeds " a big eye for detail " ! Bel Geert voor een verkennend gesprek. 0472-529787 Indien nog steeds op zoek bent, dan helpen wij U graag verder. Bij deze alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk !