Terug naar overzicht
Hoi,ik zit met hetzelfde probleem.Scieting is ook over 2 dagen en ben ook nog op zoek naar tekstje voor de buren.All suggestie zijn dus welkom.Groetjes
hoi.ik heb ondertussen zelf mar iets opgeschreven. Het is maar heel simpel heb er ook een tekening van vuurwerk bij gezetBeste burenbij deze laten wij jullie weten dat op 12 juni 2008 tussen 18u en 21u een schieing zeal door gaan bij nummer 13Als jullie huisdieren hebben gelieve daar rekening mee te houden.Iedereen is welkom om een drankje te komen benuttigen.Vriendelijke groeten van jullie buren Philip en Desirée. Het is simpel maar ze weten het dan. hopelijk heb ik een beetje kunnen helpen
je denkt aan de huisdieren die misschien gaan schrikken, maar heb je al eens aan je eigen oren gedacht? je oren beschadigen sneller door lawaai dan je denkt, echt waar, ik spreek uit ervaring.Zo een schieting lijkt me echt heel lawaaierig en gevaarlijk, dus doe aub oordopjes in voor je eigen veiligheid. je kunt huidskleurige oordopjes kopen van quies ij de apotheek, die zie je niet zitten...Elke keer als ik hier iets lees over zo een schieting vraag ik me af wat het nut er van is...Ik hoop uiteraard dat het voor jullie een leuke ervaring zal zijn, maar pas aub op, de zenuwcellen in de oren zijn heel gevoelig en snel kapot...Dit is goedbedoeld advies, vat het aub niet verkeerd op...En amuseer jullie!Groetjes, Tineke