Terug naar overzicht
Hallo,Wij hadden een 100-tal mensen uitgenodigd voor het avondfeest en denk dat er uiteindelijk een dikke 90 gekomen zijn. Ik denk dat naar een avondfeest de meeste mensen wel komen...En wat die dansvloeren betreft, ik heb ook altijd de indruk dat die nogal klein zijn, maar eens het feest aan de gang is, valt dat goed mee... niet iedereen staat altijd op hetzelfde moment op de dansvloer é...Groetjes
Bij ons kwam 75% van de receptiegasten, en 95% van de avondgasten. Onze zaal lag ongeveer voor alle gasten op 1 uur rijden (mijn man en ik wonen 2 uur van elkaar en de zaal lag tussenin).
Hallo,Wij hebben helemaal geen dansvloer, maar na het diner gaan een aantal tafels weg zodat er ruimte vrijkomt voor onze openingsdans en om te vermenigvuldigen wij hebben hier voor gekozen omdat wij zelf echt geen dansers zijn maar we gaan wel voor andere dingen zorgen zo gaan we een uurtje karaoke doen komt er iemand sketches geven echt lachen en nog veel meer tegen de tijd dat het 1 uur gaan we over op dansen maar dan beginnen er als maar meer mensen naar huis te gaan dus is er plaats zat.groetjes sylvia
Beste Sofie,Zou me weinig zorgen maken,een dansvloer moet ook niet mega groot gaan zijn,het moet gezellig blijven,iedereen samen..laat een warm gevoel na...een mega grote dansvloer is niet altijd leuk...Wij komen enorm veel in De Waerboom,ook in de zaal boven,vind het er best gezellig,nog nooit problemen gehad! Nog veel succes met de verdere voorbereidingen,Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
Goeiedag.Zoals Dierk het al zei.110 personen is geen probleem & eventuweel kan je de tafels wat opzij schuiven.Dat gebeurt er trouwens regelmatig.Groeten & proficiat met de verloving.www.klimaxsmusic.be