Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRINGEND......BINNENLOCATIE_FOTO'S IN DE OMGEVING VAN LOMMEL

10-6-2008 22:10:28
Hallo medebruidjes,
Zaterdag trouwen wij en wij hebben een hele mooie buiten locatie. Een hele mooie aangelegde tuin. Maar zoals jullie mss al gezien hebben. Het weer gaat niet zo geweldig worden. We hadden gezegd dat we als het regent naar center parcs (de vossemeren gaan) Maar blijkbaar mag je daar dus niet met de auto op het park rijden dus dan zouden we nog 10 minuten moeten lopen eer we in parc plaza aankomen voor onze fotokes te nemen. Pfffffff iemand suggesties????

Eva
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1123

Claudia

Meld misbruik10-6-2008 22:33:06

Hallo,

Ik ben zelf ook van Lommel! Wij hebben als mogelijke binnenlocatie het burgemeestershuis. Daar is het binnen best wel mooi en dit wordt regelmatig gebruikt voor trouwfoto's. Je kan best op voorhand even bellen of het mogelijk is om dan foto's te gaan trekken. Het telefoonnummer vind je wel op de site van de stad Lommel.
Veel succes!

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 13:08:41

Eva,anders moet je met center parcs eens contact opnemen en het hun uitleggen,wie weet zijn ze mild voor jullie.

Grtz sarah

Alvats veel succes voor zaterdag

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...