Terug naar overzicht
Dag EvyZelf heb ik kinderkostuums gekocht bij Dod's in Brussel maar kijk eens een keer op deze link www.kiddiekindermode.nl daar heb je 3-delige kostuums in verschillende kleuren en maten. Zeer vlotte levering en super betaalbaar!!SuccesGrtsMieke01/08/08
in antwerpen heb je een kinderwinkel en die noemt babycars. Daar hebben ze het niet, maar daarover heb ik toen een winkel gezien waar ze dat wel verkochten.Ik denk dat die straat de quellinstraat noemt.daar hadden ze er diverse aan redelijke prijzenals het wat duurder mag zijn, dan hebben ze bij princess in antwerpen ook kostuumkes van armani en ralph lauren. mooi, maar prijzig. (ik geloof 400 euro)
hallo wij hebbe voor onze kindejs op de markt luik gekocht 25 euro het stuk zowel jongens als meisjes kostuumpje en kleedje we zijn heel tevreden
Hallo,Ik heb het kleedje voor onze dochter (maat 86) bij 't Victorientje (Putte) gekocht (http://www.viktorientje.be ). Heel erg mooie dingen, maar niet goedkoop (150€ voor de jurk van mijn dochtertje). Voor mijn zoontje (maat 92-98) heb ik dan weer een heel leuk kostuumpje bij C&A gekocht.Achteraf heb ik nog een heel erg leuke online winkel gevonden:www.kleertjes.com Leuke dingen, en ik had een pak goedkoper afgeweest...