TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
12-9-2009
|
11-6-2008 10:30:59
Inge,
Kheb geantwoord op dit onderwerp in mijn topic van gstrn..
Jij hebt er wel 20 (!!) om die allemaal te moeten vragen.. Zeker als sommige dan nooit iets zeggen, zou ik toch eens polsen of ze het erg zouden vinden mochten ze niet allemaal naar het avondfeest mogen komen.. Ik hoop echt dat je 'n oplossing vindt, zonder negatieve reacties van je collega's..
Liefs Sofie
|
|
anuschka
30-8-2008
|
11-6-2008 10:31:27
Wij vragen enkel de collega's waar we het best mee opschieten! Ik heb bv een paar collega's waarvan ik weet dat ze achter iedereens rug babbelen! die worden dus niet gevraagd!
Het is JOUW feest dus jij vraagt wie je wil!
Groetjes Anuschka 30/08/08
|
|
Ines
3-10-2008
|
11-6-2008 11:36:50
Hey Inge,
Ik heb min of meer hetzelfde probleem. Alleen schiet ik met de meeste collega's wel goed op, op één uitzondering na. Die komt dus alzeker niet.
Aangezien ik ook 15 collega's heb (en dat met partner wordt gelijk 30 extra monden!), heb ik voor mezelf besloten dat ik alleen diegenen vraag waar ik 's middags ook mee ga eten. Ik heb mij er ook toe moeten verplichten, want ik vond het in eerste instantie ook niet kunnen om maar een deel van het team uit te nodigen, maar trop is te veel...
Spijtig genoeg valt die beslissing nu wel net zo dat ik mijn Nederlandstalige collega's wel zal uitnodigen en mijn Franstalige niet (ik werk als ambtenaar in Brussel: het team is dus 50-50 qua taal!). Ik weet dat ik mij dat niet mag aantrekken, maar vind het toch wel raar...
Ik zou zeggen: nodig alleen diegenen uit die je echt op je feest wil, niet diegenen waarvoor je je 'verplicht' voelt.
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Laura
4-10-2008
|
11-6-2008 11:40:48
hey Inge,
ik heb ook zo'n 20 collega's, misschien zelfs iets meer, en ik heb zeker niet met iedereen echt contact, maar ik nodig hen allemaal uit voor de receptie. Ik vind het heel moeilijk om een onderscheid te maken en het is hier ook niet echt gebruikelijk om dat te doen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Doe waar jij je het beste bij voelt, maar hou er rekening mee dat er misschien commentaar zal komen, mocht je beslissen niet iedereen uit te nodigen. groetjes, Laura
|
|
Ann
6-12-2008
|
11-6-2008 12:05:37
Hoi Inge,
Ik werk op een bureau met maar vijf collega's. Ik vraag er slechts 1. Daar kom ik echt supergoed mee overeen en met de andere niet. Ik zou er geen boodschap aan hebben dat ze er zouden zijn of niet en dan vind ik het onnozel om er zoveel geld aan te geven.
Groetjes, Ann
|
|
Lien
30-8-2008
|
11-6-2008 12:07:55
Ik heb zo'n 15 collega's. Voor het avondfeest nodig ik degene uit die bij mij op den bureau zitten, zo'n 6-tal. De rest wordt uitgenodigd op de receptie. Ik verwacht ook wel dat er achter mijn rug wel wat zal gebabbeld worden. Maar ik nodig iedreen uit, dus ze kunnen niet klagen hé! Het is veel te duur om iedereen te vragen, waar eindigt het hé? Het is jullie feest, en volgens mij mag je dan vragen wie je wil. En als er dan enkele op hun tenen getrapt zijn, tja, dat zal wel overwaaien zeker???
Veel succes Lien 30/08/08
|
|
Karen
18-7-2008
|
11-6-2008 18:39:42
Ik geef een drink op het werk, met mijn partner. Ik heb zo'n dertig collega's. Ik trouw in de vakantie en ik ben leerkracht dus heel veel van mijn collega's zijn op reis. Nu kan iedereen komen (op een enkele na) en bespaar ik veel geld. Ik voelde me verplicht iedereen te vragen.
Ik hing in de leraarskamers een vergrote versie van mijn uitnodiging op met een brief waarop ik ze uitnodigde op het feestje. Ook kreeg iedereen een gewone envelop met die kleine uitnodiging.
Ik heb zeker het gevoel dat velen het zomaar zouden weggooien.
|
|
Joke
25-4-2009
|
11-6-2008 19:02:46
Dag Inge,
Ik heb denk ik zo'n 30 collega's, maar ik werk zeker niet met allemaal even nauw samen. De collega's met wie ik meer contact heb en degenen bij wie ik zelf ook naar de receptie ben mogen gaan, nodig ik uit voor de receptie. Op het avondfeest nodig enkel die paar collega's uit die ik ook buiten het werk zie (zo zijn er studiegenoten bij met wie ik altijd nog contact heb gehad en die toevallig mijn collega zijn geworden). Bij ons op het werk is het wel gebruikelijk om een onderscheid te maken, net omdat de groep zo groot is.
Groetjes, Joke
|
|
Kim
28-3-2009
|
11-6-2008 20:21:09
Hoi Inge
Ik heb 9 collega's, ik nodig ze allemaal uit op het avondfeest. Heb met de meeste een goed contact. We zijn vormingsmedewerkers en wonen en werken hierdoor over gans vlaanderen. Collega's wonen in Kortrijk, Waregem, Aalst, Diepenbeek, Leuven en het trouwfeest vindt plaats in de Kempen. Dus leek met het avondfeest logischer. Sowieso maakte 18 personen weinig verschil. Het avondfeest telt sowieso al 220 personen. Gelukkig sponseren ma en pa van beide, anders gingen we failliet. Groetjes Kim
|
|
els
|
14-6-2008 16:17:25
mijn vriend en ik werken in ploegensysteem. Wij vragen mijn ploeg (13 pers) en zijn ploeg (12 pers) voor het avondfeest. Op het werk zijn wij met 5 ploegen en iedereen vragen zou duur uitkomen... Enkele personen die we goed kennen uit de andere ploegen vragen we voor de receptie. Ik denk wel dat mensen hiervoor begrip hebben, wij werken op een dienst met 80 mensen dus zij weten ook dat iedereen vragen niet mogelijk is. Hopelijk geraak je er uit.Denk eraan: het blijft UW feest.
Groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|