Terug naar overzicht
Hey, wij hebben o.a:van morrison:have i told you latelygene thomas:voor haarMichael bubblé:everythingGrtz sarah
hey Nathalie, bij ons zitten deze er in (allemaal gezongen door 3 zangeressen, begeleid door piano en gitaar):Voor Haar (Gene Thomas)You are (Nathalia)Bubbly (hoor je veel op de radio tegenwoordig, kan even niet op de naam van de zangeres komen)Engel van mijn hart (marco Borsato)Live forever (Oasis)You are the reason (Koen Wauters en Sarah)Groetjes, Elke (19/07/2008)
Hoi,Wij hebben Parce que c'est toi van Axelle Red, Sweet instigator van Ozark Henry, Just a perfect day van Lou Reed en Quand on a que l'amour van Jaques Brel op het lijstje staan.Groetjes,Cynthia
Hoi Nathalie,mijn vriend is zelf pianist in verschillende huwelijksvieringen en zij doen zeer uiteenlopende nummers:Alicia Keys,Michael Bublé,Marco Borsato,The Police, every little thing she does is magic, ...noem maar op.mail maar als je nog meer info nodig hebt:andalouseke@yahoo.comAnnelies.
hallowij hebben:kiss from a rose - sealiris - goo goo dollsyou'll be in my heart - phil collinsdiamond ring - bon joviwhen you believe - whitney houston & mariah careyuittredelied: into the night - santana feat chad kroeger, we gaan al swingend de kerk uit!groetjesvanessa
Wij gebruiken:intredelied: Braveheart ThemeAt my most beautiful van REMPerfect day van Lou ReedHallelujah van Jeff BuckleySomewhere over the rainbow van Israel Kamawaka'oléChasing cars van Snow PatrolOne Love van Bob Marley
hallo, Ik heb voor mijn huwelijk deze muziek gekozen,het intredelied: 'A love idea' van marc knofler; prachtig na de eerste lezing: 'Zij' van marco borsato;bij de offerande: 'You are' van dolly parton;bij de communie: 'Up where we belong' van joe cocker & jennifer warnes;Het uittredelied: 'From this moment on' van shania twain;Ik heb deze muziek gekozen daar de teksten bij ons pasten, zelfs mijn toekomstige die helemaal niet is aan deze zeemzoete muziek was dadelijk verkocht bij het horen van deze nummers. veel geluk naar je zoektocht naar gepaste nummersMariska
Dag NathalieKijk misschien eens op de repertoirepagina van het koperkwintet Imperial Brass (www.imperialbrass.be ). Daar vind je een selectie van nummers die heel vaak gevraagd worden tijdens huwelijksvieringen. Misschien kan dit jullie op ideeën brengen?Succes,Tom
Wij hadden het volgende:intredelied: Allegriatussenzang: kiss meofferande: A song for you - Céline Dion (heel mooie tekst)ondertekening trouwregister: parce que c'est toi, axelle redcommunie: Ave Maria + She van Charles Aznavouruittredelied: Everything, Michael BubléWe hebben bewust gekozen voor die liedjes omwille van de teksten en we hebben ook geprobeerd om de wat rustige intense liedjes af te wisselen met meer rythmische liedjes. Teksten stonden ook in het misboekje.Veel succesCéline