Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

11-6-2008 14:47:13
Hey alle toekomstigen getrouwde

Ik ben op zoek naar iets origineels van gastenboek! Ik vind een gewoon boek een beetje saai en dit vliegt toch in de kast!

Iemand een idee?

Een deur zetten voor het toilet later gaat niet want onze deuren zijn besteld en zijn te duur om te laten beschrijven.
Tegels laten beschrijven om het toilet te betegelen gaat ook niet want die zijn te mooi om te laten betegelen!

alle ideeën zijn welkom

Groetjes
Anuschka
30/08/08

anuschka
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1139

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik11-6-2008 14:49:32

Hey,

Wat vind je van een praatpaal?
www.depraatpaal.be
www.dvdbabbelbox.be

Er zijn er waarschijnlijk nog andere ook.
Wij hebben de babbelbox gehuurd voor augustus.

Groetjes, Katrien

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik11-6-2008 15:01:27

Hallo,

Wat denk je van een mooie tuinbank die je laat beschrijven. Je kan ze nadien voorzien van een beschermingslaagje in op een mooi plekje in jullie tuin zetten.

Groetjes,
Dorien

anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik11-6-2008 15:12:20

die tuinbank dan laten beschrijven met een krasnaald? of hoe doe je dat dan?

groetjes

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik11-6-2008 15:14:11

tuinbank is een leuk idee! zou dat dan wel niet bekrassen maar op laten schrijven met een waterproof stift en dan daarna over laten lakken ofzo

Ilse
20-12-2007
 Meld misbruik11-6-2008 15:16:59

Hoi;
Wij hadden een oude kader genomen met daarin een nieuwe passe partout met in het midden een foto van ons ( zelfde als op onze trouwkaart. Deze stond op een schildersezel in een hoek. Mensen konden daar een boodschap in schrijven. Hij staat nu op onze kast en iedereen vind het super. Geregeld ga ik het nog eens lezen en telkens vind ik nog nieuwe namen of een nieuw berichtje.

grts

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik11-6-2008 15:17:07

Ja, net zoals Sandra zegt. Met een waterproof stift. Gaat het gemakkelijkste zijn!

groetjes!

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik11-6-2008 17:52:49

Hallo,

Een babbelbox vond ik ook een zeer goed idee. is echt tof om alle reactie's van familie en vrienden later eens te bekijken. Helaas voor ons was de babbelbox overal al uitverhuurd.

Veel succes!

Darcy
08/08/08

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik12-6-2008 8:42:09

Wij gaan sowieso een praatpaal zetten, maar ik had een tweede idee om de naamplaatjes die we gebruiken aan tafel te 'recycleren': ik ga er achteraan een tekstje op zetten met de vraag om een boodschap achter te laten. Deze ga ik dan daarna mee in het fotoboek verwerken, lijkt me wel mooi...

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik12-6-2008 15:18:27

hoi,
doordat wij een beetje als thema rozen en klimop hebben gaan wij een paar paastakken in een pot zand steken en maken hartjes met aan de boord rozenblaadjes waarop de mensen dan een wens of iets anders kunnen schrijven en dan in de boom hangen
we zetten ook het volgende gedichtje erbij:
lieve gasten,
dank voor het komen
maar ook na het feest
willen we wegdromen
bij wie is langsgeweest

ziehier deze boom
nog kaal en stil
dat met wensen en geluk
gevuld worden wil

al wat je kwijt wil
laat het ons weten
zodat we geen enkel moment
van onze mooie dag vergeten

een kleine zin
een groot verhaal
in je eigen woorden
in je eigen taal

laat of vroeg
kort of lang
er is plaats genoeg
dus ga jullie gang!

we gingen dit eerst in de kerk doen maar doordat er nogall veel kindjes in de kerk zullen zitten hebben we dit veranderd en doen we dit tijdens het avondfeest
shirley
12/07/2008

Tuline
4-7-2008
 Meld misbruik12-6-2008 19:13:52

Hoi,

Wij hebben een blanco schildersoek (80 x 100 cm) waarop de gasten een tekstje kunnen schrijven! Achteraf gaan we deze ophangen in onze living!

Groetjes
Tuline
(04/07/08)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...