Terug naar overzicht
Hey,Wat vind je van een praatpaal?www.depraatpaal.be www.dvdbabbelbox.be Er zijn er waarschijnlijk nog andere ook.Wij hebben de babbelbox gehuurd voor augustus.Groetjes, Katrien
Hallo,Wat denk je van een mooie tuinbank die je laat beschrijven. Je kan ze nadien voorzien van een beschermingslaagje in op een mooi plekje in jullie tuin zetten.Groetjes,Dorien
die tuinbank dan laten beschrijven met een krasnaald? of hoe doe je dat dan?groetjes
tuinbank is een leuk idee! zou dat dan wel niet bekrassen maar op laten schrijven met een waterproof stift en dan daarna over laten lakken ofzo
Hoi;Wij hadden een oude kader genomen met daarin een nieuwe passe partout met in het midden een foto van ons ( zelfde als op onze trouwkaart. Deze stond op een schildersezel in een hoek. Mensen konden daar een boodschap in schrijven. Hij staat nu op onze kast en iedereen vind het super. Geregeld ga ik het nog eens lezen en telkens vind ik nog nieuwe namen of een nieuw berichtje. grts
Ja, net zoals Sandra zegt. Met een waterproof stift. Gaat het gemakkelijkste zijn!groetjes!
Hallo,Een babbelbox vond ik ook een zeer goed idee. is echt tof om alle reactie's van familie en vrienden later eens te bekijken. Helaas voor ons was de babbelbox overal al uitverhuurd.Veel succes!Darcy08/08/08
Wij gaan sowieso een praatpaal zetten, maar ik had een tweede idee om de naamplaatjes die we gebruiken aan tafel te 'recycleren': ik ga er achteraan een tekstje op zetten met de vraag om een boodschap achter te laten. Deze ga ik dan daarna mee in het fotoboek verwerken, lijkt me wel mooi...
hoi,doordat wij een beetje als thema rozen en klimop hebben gaan wij een paar paastakken in een pot zand steken en maken hartjes met aan de boord rozenblaadjes waarop de mensen dan een wens of iets anders kunnen schrijven en dan in de boom hangenwe zetten ook het volgende gedichtje erbij:lieve gasten,dank voor het komen maar ook na het feestwillen we wegdromenbij wie is langsgeweestziehier deze boom nog kaal en stildat met wensen en gelukgevuld worden wilal wat je kwijt willaat het ons wetenzodat we geen enkel momentvan onze mooie dag vergeteneen kleine zineen groot verhaalin je eigen woordenin je eigen taallaat of vroegkort of langer is plaats genoeg dus ga jullie gang!we gingen dit eerst in de kerk doen maar doordat er nogall veel kindjes in de kerk zullen zitten hebben we dit veranderd en doen we dit tijdens het avondfeestshirley12/07/2008
Hoi,Wij hebben een blanco schildersoek (80 x 100 cm) waarop de gasten een tekstje kunnen schrijven! Achteraf gaan we deze ophangen in onze living!GroetjesTuline(04/07/08)