Terug naar overzicht
Ik heb vandaag mijn kleed mee naar huis gekregen! Ik heb 80€ betaald voor de retouches. Niet echt weinig maar ik heb wel een kleed met veel laagjes en veel tule. Het kwam er op neer dat het 40€ voor het verkorten van de rok was en 40€ voor het versmallen van het korset. Ik heb hier geloof ik eens iemand anders horen zeggen dat ze in totaal maar 50€ moest betalen terwijl ze het een paar keer heeft laten veranderen.En dat het lang duurt voor je eerste pas dat is waar, maar naar de tweede pas gaat het veel sneller. groetjes, Patricia
hey patricia,mijn kleed is ook met veel tulle. welk kleed heb jij gekozen?groetjes
ik heb de Saison, van eglantine. Eigenlijk het allereerste kleedje op de site. En jij?
ik heb secrete van eglantine. de jouwe is ook heel mooi.en nu beginnen aftellen.wens je een fantastische dag toe
Hey Wendy,ik moet op het eind van de maand bellen naar Claire de Femme voor mijn 1ste pasbeurt. Wanneer trouw jij?groetjesPascale
Hallo naamgenootje :-)) Ik heb Sacre van Eglantine. Ik moet 21/06 voor mijn eerste pasbeurt gaan, maar vorige keer zei ze dat mijn retouches op ongeveer 70 euro zouden komen... Groetjes, Wendy 14/08/2008
hallo pascal, wij trouwen op 27/09.kijk er enorm naar uit en daardoor duurt het zo lang e.sacre is ook een hele mooie. die heb ik als eerste aangehad. maar was eigelijk van de eerste keer verliefd op secrete.groetjes xxx
ai dan zal ik nog 2 weken langer geduld mogen hebben :(, wij trouwen op 11 oktober. Ik heb een kleed uit de collectie van Bella... grtz xxx
pascale,ik denk dat ze deze maand de bruidjes doen van de maand augustus en dan volgende maand van september enzo.hoop voor jou dat je zo lang niet moet wachtenxxx