Terug naar overzicht
Mijn vriend had ook het idee om naar Mauritius te gaan. Dus ook voor mij alle tips welkom.
Hoi,Wij zijn vorig jaar met BestTours op huwelijksreis geweest naar Thailand. Wij hadden gekozen voor een rondreis + strandverblijf. Een echte aanrader! Alles was heel goed georganiseerd en we verbleven op prachtige locaties!Groetjes, Kirstenwww.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hoi,Wij hebben bij Best Tours onze huwelijksreis naar Mauritius geboekt.In hotel Legends.Maar we vertrekken pas 22 augustus, dus ik weet ook nog niet of alles meevalt.Veel succes met de zoektocht.
Wij gaan niet met Best Tours maar met Jetair(vroeger in boek VIP Selection, nu in Afrika) naar Mauritius. Ook in hotel Legends. We vertrekken 15/06.Groetjes,Inge14/06/2008
verschillende keren met best tours op vakantie geweest en steeds in orde.thailand, maleisietips over hotelswww.zoover.nl www.tripadvisor.com succes
Wij zijn met Best Tours naar Indonesië geweest, was super in orde. Wij gaan in september op huwelijksreis naar Mauritius, geboekt via Odysseus. We verblijven in hotel Dinarobin. Mauritius is een echt aanrader voor honeymooners, als bruid krijg ik 50% korting op vlucht en verblijf. Een serieuze brok dus!Groetjes
Wij zijn al 3keer met best tours weggeweest: Mexico, China en Indonesië.Op zich waren we altijd heel tevreden over best tours, maar we gaan nog altijd liever zonder tour operator en op onszelf, kwestie van je niet te mtn aanpassen aan de groep, zelf beslissen wanneer je opstaat en wanneer je vertrekt en noem maar op...Vorig jaar Indonesië heeft best tours één week voor ons vertrek een deel van de rondreis geschrapt en vervangen door iets anders en daar waren wij absoluut niet blij mee, maar het was natuurlijk veel te laat om nog te herboeken...
Wij hebben geboekt met VIP van Pegase en zullen in Le Meridien Ile Maurice verblijven (begin augustus). We zijn heel erg benieuwd. Het ziet er wel mooi uit. Legends vonden wij net iets te duur.Patricia