Terug naar overzicht
hallo,Ik ken wel iemand die aan huis komt (regio Wetteren), een heel goeie kapster, ze noemt tania ze doet welgeen make-up. Ik heb Heidi fonteyn als visagiste aan huis. Als je telefoonnummer wil stuur maar een mailtje.groetjes,Darcy08/08/08darcy@attractive-design.be
Ik heb mijn haar laten doen bij Isabelle 'Hairstyling for you'. Zij gaat ook aan huis. Het was echt prachtig (bij de rest van mijn familie ook, ze heeft ook mijn hubbie geknipt :-)Haar adres: Oordegemsesteenweg 8 in Wetteren.Je kan haar contacteren op 09/369.01.21 (vanaf aanstaande weekend is ze terug open, ze was een maand met bevallingsverlof), op maandag en dinsdag is ze gesloten (maar dikwijls toch bereikbaar).Groetjes,Lien, 116 dagen getrouwd :-)))
hoiik heb elke manssens van looks of versailles. ze komt de dag zelf zeker aan huis. ik laat daar mijn haar en make up doen. heb reeds een proefsessie gedaan en zij weet waar ze mee bezig is hoor!har website staat hier trouwens ook tussen. ze is van harelbeke. www.looksofversailles.be grts cindy 12/09/08http://cindenyoni.bruiloftsite.nl