TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Phyllis
|
17-4-2005 15:40:05
Een tango misschien? Heel sensueel en de gasten zullen versteld staan...
|
|
marijke
|
17-4-2005 15:44:44
Ja, een tango vind ik een geweldig origineel idee :-) Salsa is ook wel leuk!
|
|
sandy
16-7-2005
|
18-4-2005 8:11:35
we hebben zowat hetzelfde probleem, maar volgen geen dansschool. Dus ik ben benieuwd naar de reacties hier!
sandy
|
|
Van der Auwera
9-7-2005
|
18-4-2005 9:57:18
Wij dachten ook aan salsa, maar hoe beginnen we er aan?
Ann
|
|
Maïté
22-7-2005
|
18-4-2005 10:01:10
Ik ben dit weekend naar een huwelijk geweest en daar dansten ze de vogeltjesdans. Oké, het was voor een weddenschap, maar het publiek stond toch versteld. Ze hebben dan nog een tweede gedanst en dat was dan 'you are' van Dolly Parton. Dat liedje heeft een hele mooie tekst.
Alvast veel plezier
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
18-4-2005 12:38:20
Hallo Ann,
Ook op het trouwfeest van men zus gebruikten ze de vogeltjesdans en wat een reactie ze hadden! Wij zelf trouwen binnen 33 dagen en waren aan het overwegen om de karaoke clip van de Shrek 1 film te gebruiken. We zouden deze clip dan ondertussen afspelen op een groot wit scherm en wij zouden er op dansen.
Veel succes nog!
Groetjes Ingrid T.
|
|
Sophie
14-10-2005
|
18-4-2005 13:35:06
Hoi,
Vrienden van ons hadden een nummer van Frank Sinatra en daar een speciale openeningsdans op geleerd. Keiknap, origineel en swingend! Wij zelf trouwen in oktober en nemen waarschijnlijk "yellow" van coldplay als openingsnummer.
Veel succes Groetjes Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
18-4-2005 14:05:27
Hey
Wij nemen een nummer van U2: in a little while. Geen bekend liedje, er komt ook een vlugger stukje in, dus dat wordt wel nog wat oefenen...
Wij zijn ook niet voor de zeemzoeterige nummertjes zoals Celine Dion en Bryan Adams en....
Groetjes
Vanessa
|
|
Katrien
|
18-4-2005 14:32:31
hallo Ann,
Vrienden van ons hadden voor 'say you, say me' van Lionel Richie gekozen.. het start heel traag maar er komt dan ook een sneller stukje in voor. Ze hadden daarop ook een tof dansje voorzien.. heel tof hoor (voor als je goed kan dansen !).
Succes!
Gr. K.
|
|
leen
4-6-2005
|
18-4-2005 18:45:15
Hallo!!
Wij nemen voor ons huwelijk een liedje waar we beiden een goede herinnering aan hebben, nl een nummer van Seal, Kiss from a rose! Origineler deed een vriendin van me het, zij en haar vriend hebben de engelse wals gedaan als openingsdans! Natuurlijk hebben ze daar wel de nodige danslessen voor gevolgd!
Veel succes verder! Bjorn en Leen xxx
|
|
Els
1-4-2006
|
20-4-2005 6:48:56
hou er wel rekening mee dat een dans als tango en salsa en dergelijke de nodige concentratie vergt, mij lijkt dat de openingsdans het eerste moment is dat je samen effe een ervaring kan uitwisselen, gewoon met twee, en dan is het soms moeilijk om het te combineren met die danspasjes... ik volg al 3 cursussen dansschool, maar het blijft geconcentreerd bezig zijn, het is maar een tip!!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|