Terug naar overzicht
Hoi KarenDenk inderdaad dat je een goeie en goedkope drukker hebt. Wat is het adres van deze drukker. Maar denk wel dat het komt, omdat je met aparte kaartjes werkt.GroetjesKim
ik denk dat ik een betere drukker had :) ik had de prijs ook hoger verwacht maar het is super goed meegevallen! Ik heb wel de uitnodigingen zelf ontworpen en ik had maar 1 wens bij de uitvoering: ze moeten binnen postzegelformaat... dus heb zo"n amerikaans model gekregen, super mooi!wij hebben 385 uitnodigingen verstuurd en met enveloppe heeft ons dat 275 euro gekost! Het is wel zo dat ik 10 euro minder moest betalen omdat ik het contant betaalde! Dat is trouwens een tip die ik geef... als je het kan betaal contant! Je kan er hier en daar serieus mee besparen!nele ... 26 / 7 / 08
welke drukker hebben jullie? en wat bedoel je met besparen met contant betalen??
dat is volgens mij serieus een koopje!grts cindy 12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Hey Ulrike, als je contant betaalt dan krijg je vaak een korting, soms is dat 3%; soms 5%, ... misschien niet zo veel maar is wel de moeite vind ik! Zo heb ik mijn trouwkleed ringen, bloemen ook contant betaald en bespaarde iets meer dan 200 euro.
Hoi,Zeker en vast! Wij hebben 550euro betaald voor 150uitnodigingen (kaartjes en enveloppen incl.). Ik werd er even groen van toen ik de rekening zag....xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hey,Er hangt wel heel veel af van het soort papier, het aantal kleuren, digitaal of offset drukken, ...Je mag je niet zomaar blind staren op die prijs!Groetjes, Katrien
Ulrike, contant betalen ... is zonder factuur en zonder bankkaart... in het mooi nederlands ook wel "in 't zwart" genoemd!