Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

koopje?

11-6-2008 18:43:39
Ik kreeg net de rekening voor mijn uitnodigingen.

100 euro ontwerpkost + 185 euro voor 310 kaartjes. Enveloppen zat er wel neit bij. Die waren ongeveer 70 euro.

Wij werken met allemaal aparte kaartjes die achter elkaar zitten. Grootte: kan net in een lange enveloppe.
160 kaartjes voor de kerk
en dan aangevuld met eentje voor de wet of receptie of avondfeest

Ik had de rekening zoveel hoger verwacht.
Heb ik hier een koopje gedaan of niet?

Karen
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 501

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik11-6-2008 19:22:12

Hoi Karen

Denk inderdaad dat je een goeie en goedkope drukker hebt. Wat is het adres van deze drukker. Maar denk wel dat het komt, omdat je met aparte kaartjes werkt.
Groetjes
Kim

Nele
26-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 20:00:15

ik denk dat ik een betere drukker had :) ik had de prijs ook hoger verwacht maar het is super goed meegevallen! Ik heb wel de uitnodigingen zelf ontworpen en ik had maar 1 wens bij de uitvoering: ze moeten binnen postzegelformaat... dus heb zo"n amerikaans model gekregen, super mooi!
wij hebben 385 uitnodigingen verstuurd en met enveloppe heeft ons dat 275 euro gekost! Het is wel zo dat ik 10 euro minder moest betalen omdat ik het contant betaalde! Dat is trouwens een tip die ik geef... als je het kan betaal contant! Je kan er hier en daar serieus mee besparen!

nele ... 26 / 7 / 08

ulrike

Meld misbruik11-6-2008 20:48:20

welke drukker hebben jullie? en wat bedoel je met besparen met contant betalen??

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik11-6-2008 21:23:50

dat is volgens mij serieus een koopje!

grts cindy 12/09/08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Nele
26-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 22:14:50

Hey Ulrike,

als je contant betaalt dan krijg je vaak een korting, soms is dat 3%; soms 5%, ... misschien niet zo veel maar is wel de moeite vind ik! Zo heb ik mijn trouwkleed ringen, bloemen ook contant betaald en bespaarde iets meer dan 200 euro.

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik12-6-2008 9:12:17

Hoi,
Zeker en vast! Wij hebben 550euro betaald voor 150uitnodigingen (kaartjes en enveloppen incl.). Ik werd er even groen van toen ik de rekening zag....
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik12-6-2008 12:42:28

Hey,

Er hangt wel heel veel af van het soort papier, het aantal kleuren, digitaal of offset drukken, ...
Je mag je niet zomaar blind staren op die prijs!

Groetjes, Katrien

miek
21-3-2009
 Meld misbruik12-6-2008 15:48:28

Ulrike, contant betalen ... is zonder factuur en zonder bankkaart... in het mooi nederlands ook wel "in 't zwart" genoemd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info