Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodigingen

11-6-2008 21:41:47
Hallo,

het is al een paar keer gevraagd geweest maar welke tekst zetten jullie op de uitnodiging
de meeste die we in het verleden al gehad hebben was in de aard van x en y geven elkaar hun ja-woord od kondigen hunhuwelijk aan zijn er mensen die nog andere tekst gebruiken??

groetjes

ulrike

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 441

mariska
4-7-2008
 Meld misbruik11-6-2008 22:57:16

ik heb het volgende gedichtje gemaakt:
mijn broertje en ik kondigen vol trots aan
dat onze mama en papa naar de kerk zullen gaan.
de familienaam De Keyser was ons al gegeven.
maar mama krijgt hem nu ook
voor de rest van haar leven!
Sandro en Kyento
zoals je kan lezen heb ik natuurlijk 2 kindjes en ik wou hen er tevolle bij betrekken ik heb hierop veel positieve reacties gekregen!

Groetjes
Mariska
04/07/08

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik11-6-2008 23:04:59

Wij hebben gekozen voor een heel informele kaart. Zo zijn wij en willen we ons feest ook houden.
Mijn raad is: kies een tekst die bij jullie past.
Tis moeilijk uit te leggen hoe onze kaart eruit ziet, maar hier volgt de tekst:

onze namen en de datum (en ja als achtergrond) komen op de voorkant, samen met een foto van ons 2

binnenkant:
Vandaag is rood... de kleur van onze liefde

Wij hebben na wederzijds overleg en rijp beraad, alle waarschuwingen ten spijt, en in overweging nemende dat de leeftijd er is en het verstand toch nooit komt, besloten om te gaan trouwen.

Op 13 September 2008 zullen wij de allermooiste ja van ons leven aan elkaar geven, om 14 uur in het gemeentehuis van ...

Achterkant:
Met BBQ, muziek, drank en vrienden, hopen wij onze huwelijksdag een mooie afsluiting te kunnen geven samen met jullie.
Uur: vanaf 18 uur
plaats: X
adres

dresscode: feestelijk met een rode toets

Vergeet niet ons voor 22 augustus te bellen
zodat wij onze stoelen kunnen tellen.
(gsm nummer en emailadres)

Vrijblijvende kadotip:
wij hebben al vele potten en pannen
maar nog duizend en een plannen (envelopje)

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik12-6-2008 12:15:50

hallo ulrike,
bij ons staat er bovenaan het kaartje:
jij en ik
ik en jij
voor altijd samen
voor altijd wij
en dan eronder de rest met de namen en datum enzo.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info