Terug naar overzicht
ik heb het volgende gedichtje gemaakt:mijn broertje en ik kondigen vol trots aan dat onze mama en papa naar de kerk zullen gaan.de familienaam De Keyser was ons al gegeven.maar mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven!Sandro en Kyentozoals je kan lezen heb ik natuurlijk 2 kindjes en ik wou hen er tevolle bij betrekken ik heb hierop veel positieve reacties gekregen!GroetjesMariska04/07/08
Wij hebben gekozen voor een heel informele kaart. Zo zijn wij en willen we ons feest ook houden. Mijn raad is: kies een tekst die bij jullie past.Tis moeilijk uit te leggen hoe onze kaart eruit ziet, maar hier volgt de tekst:onze namen en de datum (en ja als achtergrond) komen op de voorkant, samen met een foto van ons 2binnenkant:Vandaag is rood... de kleur van onze liefdeWij hebben na wederzijds overleg en rijp beraad, alle waarschuwingen ten spijt, en in overweging nemende dat de leeftijd er is en het verstand toch nooit komt, besloten om te gaan trouwen.Op 13 September 2008 zullen wij de allermooiste ja van ons leven aan elkaar geven, om 14 uur in het gemeentehuis van ...Achterkant:Met BBQ, muziek, drank en vrienden, hopen wij onze huwelijksdag een mooie afsluiting te kunnen geven samen met jullie.Uur: vanaf 18 uurplaats: X adresdresscode: feestelijk met een rode toetsVergeet niet ons voor 22 augustus te bellenzodat wij onze stoelen kunnen tellen.(gsm nummer en emailadres)Vrijblijvende kadotip:wij hebben al vele potten en pannenmaar nog duizend en een plannen (envelopje)
hallo ulrike,bij ons staat er bovenaan het kaartje:jij en ikik en jijvoor altijd samenvoor altijd wijen dan eronder de rest met de namen en datum enzo.groetjes