Terug naar overzicht
Hallo,wat jammer, maar,in elke goeie lingeriewinkel verkopen ze die wel vooral als ze ook bruidslingerie verkopen.veritas verkoopt er ook en in de INNO hebben ze er ook.ik hoop dat je ermee geholpen bent.sylvia
dag tamarade mijne komt van veritas, ik heb er ongeveel 10 euro voor betaald. het is een met wit en blauw, je hebt ook nog andere kleuren(gewoon wit)....mvgnog 8 dagen...(stress)
Ik heb de mijne vorige week gekocht in Hunkemoller.
Ik heb er enkele bij Veritas in Hasselt zien hangen.Weet wel niet hoe duur.Kan je misschien eens gaan kijken.
Die van mij komt ook van de veritas, ik heb een creme kleurige met een bloemetje tussen de lintjes. Ik heb hier 9,99 euro voor betaald.Ik hoop dat je er nog een vind.Groetjes Mandywww.joost-mandy.bruiloftsite.nl
hallo tamara,ik heb ook al eens in de inno gekeken maar vind ze daar redelijk duur (ik dacht 30/40 euro)misschien is veritas idd een oplossing, tenslotte kan je er nadien toch echt wel niets meer mee doen lijkt mijgroetjes
Hey,ik geloof da lieben da ook heeft,en anders de veritas op het nieuwe stadsplein.Succes sarah
Kheb vandaag een mooie gezien bij Veritas in Hasselt. Het was nog altijd niet zo'n mooie als die van internet, maar daar moet ik me maar overzetten. Bij Lieben durf ik al bijna niet meer binnengaan; ben daar al 3 keer geweest en nog geen enkele keer iets gekocht ... Iemand al een kousenband van daar gekocht?
Hoi, Ik wou de mijne even zoeken voor ik dit bericht postte. Mijn kousenband komt van de 'zeeman' en heeft 0.79 euro gekost! Het is wel al een tijdje geleden, maar ik denk dat het iets blijvend is. Ik vind het persoonlijk een mooie! Hij is wit met blauw en heeft een strikje op de voorkant. Helemaal witte waren er ook.En bovendien heb ik hem gekregen van een vriendin... something 'blue' en 'new' is dus al in orde ;-)Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl