Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb ook stay-ups gedragen en het was echt een supermooie dag met temperaturen boven de 20 graden. Ik heb er geen last van gehad! Het grote voordeel vind ik idd dat je schoenen gemakkelijker zitten... bovendien vond ik het persoonlijk zelf iets meer 'af'... maar da's persoonlijk natuurlijk.Groetjesps: je kan ze ook aandoen en als het echt te warm is, doe je ze gewoon af é:-)
Hallo Isabelle, Onder al die rokken van mijn kleed, denk ik dat ik het warm genoeg zal hebben zonder kousen. Ik zal er dus geen dragen. Maar misschien neem ik wel van die mini-sokjes mee voor als mijn voeten pijn beginnen doen. GroetjesInge
Hey IsabelleIk treed Caroline bij, met kousen is steeds iets meer af... De tijd is echter voorbij dat je bijvoorbeeld als het 30 graden is nog kousen moet dragen om te gaan werken omdat blote benen not done is.Persoonlijk zou ik bij schoenen die dicht zijn vanvoor ook opteren om kousen te dragen omwille van de minder pijnlijke voeten. omdat ik echt geen kousen wilde dragen op mijn huwelijk (21/06/08) heb ik schoenen met een open teen gekocht. Daar heb ik zonder kousen veel minder last in.Gewoon doen waar je je zelf best bij voelt! Beter wat zweten dan de hele dag pijnlijke voeten hé.Groetjesellen21-06-08
hey,ik trouw 12 september en ik ga ook kousen aan doen(stay-ups). Ik vind dit mooier en ook (hopelijk)geen pijnlijke voeten. Mijn zus had dat ook en die trouwen in augustus. Ik denk dat je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik vind het mooier en sexier(aangezien mijn ventje mij moet helpen met mijn kleed uitdoen) als ik kousen aan heb. Maar dat is ierder zijn mening.GroetjesKimberley12/09/2008www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
Hey,Wij trouwen op 9 augustus, hopelijk is het warm, maar ik ga toch stay ups dragen. Ik heb namelijk dichte schoenen, dus zonder kousen ga ik daar zeker blaren van krijgen, ondanks het inlopen van de schoenen.Ik vind dit trouwens ook mooier. Je zal allicht een stukje been zien als ik uit de auto kom. Heb een sissi-kleed met sleep van 4m en dito sluier. Als ik daar dan geen mooie kousen onder zou dragen, zou het geheel niet "af" zijn.Maar als jij je er niet makkelijk in zou voelen, moet je dat zeker niet doen. Je kan ze trouwens tijden het feest ook uitdoen he.Veel succes ermee!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Ik heb ook geen kousen omdat ik erop reken dat het warm zal zijn. Maar aangezien ik ook bang ben dat mijn schoenen dan rap pijn zullen beginnen doen, ga ik er toch meenemen, denk ik... zo halve kousen tot aan de knie of zo... Ik kan dan de dag zelf zien hoe warm het is.
in de winkel waar ik mijn kleed kocht hadden ze aangeraden toch kousen te dragen omdat je dan meer op je gemak bent en ook comfortabeler in je schoenen zou zitten ... hangt natuurlijk ook veel van je schoenen af zou ik zeggen
Hoi Isabelle,Het is afhankelijk van je schoenenkeuze he. Heb je open 'sandaaltjes', dan doe je beter geen panty's aan. Maar heb je - zoals de meeste bruidjes - schoenen die van voor aan de tenen dicht zijn, dan doe je misschien beter toch panty's aan. Anders vrees ik dat je pijnlijke voeten zal krijgen. Ze hoeven maar tot aan je knieen te komen he, meer zie je niet.Ik had op mijn trouwdag in april (het was koud) gewone panty's aan, 's avonds op het feest deed ik kniepanty's aan. Een groot verschil van warmte! Valt mee hoor!Sabine
Kousen zijn veel mooier. Zolang je de juiste dikte (niet te dik) en kleur kiest is dat veeeeeel mooier dan geen kousen. Mijn benen zijn niet mooi egaal en kousen zorgen ervoor dat ik me niet ongemakkelijk voel. Maar vooral, ik heb nooit begrepen hoe mensen schoenen kunnen dragen zonder kousen. Ik krijg direct blaren hiervan. Dus ben jaloers op mensen die dat wel kunnen.
Hoi,ik ga waarschijnlijk ook stay ups aandoen om geen (of minder) blaren te krijgen aan mijn voeten. Om te vermijden dat het 'schuurt' tussen mijn dijen komt er een 'NOT' sexy shortonderbroek bij in katoen :-) die verander ik dan wel voor mijn ventje mij helpt uitkleden :-))Comfort boven alles!!Els
Hey Isabelle, Wij trouwen op 5 september en ik ga ook zeker kousen aandoen, hoewel ik ook een lang kleed aan zal hebben. Ik vind ook dat het ietsje meer "af" is en ook veel aangenamer in de schoenen. En wat de warmte van het weer betreft, denk ik maar dat met kousen (als je zou zweten) het zweet niet gewoon van je benen loopt... Je kan trouwens stay ups heel gemakkelijk gewoon uitdoen als je er geen zin meer in hebt of je ze te warm vindt.Groetjes, Jenny
Hallookes Isabelle,'k ben eergisteren 14/06 getrouwd (bangelijke dag gehad!!)en had stay-up kousen aan, 'k was er echt wel content van en heb geen blaren gehad. Omdat ik bijna heel de avond gedanst heb, had ik na een tijdje wel mijn schoenen al uit gedaan en heb dan maar verder gedanst op mijn sokken! Groetjes Saskia