Nu Online
Momenteel zijn er 741 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aaaargh schoonouders !!!!!!!!!!

12-6-2008 8:40:39
Heey,

heeft er nog iemand het probleem dat je je schoonouders het liefst van al 'a one way ticket' naar de maan zou geven???
't Zijn echt zo'n bekrompen, gierige, wil-opleggende en kop-in-het-zand-stekende mensen!!! Jak!
Ik heb het al een paar keer subtiel tegen mijn ventje gezegd en eigenlijk deelt hij mijn mening, maar hij wil niet dat ik er hem te vaak mee confronteer ('t blijven zijn ouders).
Dus vandaar dat ik effe hier mijn stoom aflaat...

Pfff, moet ik daar de rest van mijn leven mee verder??? Joy!!!

Groetjes,
Karen

Karen
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 872

Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik12-6-2008 8:43:45

Vanwaar ken ik dat...
Zijn ouders zijn stinkend rijk, maar we hebben er nog nooit een cent van gezien. En dan gaan zij zeggen dat we die dure feestzaal moeten nemen, en oesterbar enzo...
We zijn ondertussen aan het bouwen, mijn ouders helpen super mee (en sponsoren ook serieus). Zijn ouders helpen compleet niks (maar willen zich wel moeien) en gaan ons zeggen dat alles groter moet.

Ja, idd, ik beklaag het me ook af dat ik met die mensen moet leven

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik12-6-2008 9:40:17

Hoi,
Ik heb ook zo'n schoonmoeder... Maar laatst liep het zo de spuigaten uit, dat ik haar eens goed op haar plaats heb gezet!! Ik was razend, en mijn ventje was ook kwaad. Nu houdt ze haar mond, en ze kan doen wat WIJ zeggen. Ze heeft het gesnapt...
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Sofie
14-2-2009
 Meld misbruik12-6-2008 11:55:51

Vroeger had ik ook zo'n schoonouders: gierig, bemoeizuchtig, ... Mijn schoonouders nu hebben een gans andere mentaliteit en daar ben ik maar wat blij om! Je doet wel verder met je echtgenoot en niet met je schoonouders, maar het kan toch ook een serieuze domper zetten op je huwelijk/relatie. Je schoonouders kun je niet zelf kiezen, dus als het aangename mensen zijn ben je een lucky bird!

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik12-6-2008 19:30:40

Je moet niet met je schoonouders leven, maar met je ventje ;-)
Trek het je echt niet aan!! Goedendag en goedenavond is genoeg :-)

Grtz
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...