Terug naar overzicht
Vanwaar ken ik dat...Zijn ouders zijn stinkend rijk, maar we hebben er nog nooit een cent van gezien. En dan gaan zij zeggen dat we die dure feestzaal moeten nemen, en oesterbar enzo...We zijn ondertussen aan het bouwen, mijn ouders helpen super mee (en sponsoren ook serieus). Zijn ouders helpen compleet niks (maar willen zich wel moeien) en gaan ons zeggen dat alles groter moet.Ja, idd, ik beklaag het me ook af dat ik met die mensen moet leven
Hoi,Ik heb ook zo'n schoonmoeder... Maar laatst liep het zo de spuigaten uit, dat ik haar eens goed op haar plaats heb gezet!! Ik was razend, en mijn ventje was ook kwaad. Nu houdt ze haar mond, en ze kan doen wat WIJ zeggen. Ze heeft het gesnapt...xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Vroeger had ik ook zo'n schoonouders: gierig, bemoeizuchtig, ... Mijn schoonouders nu hebben een gans andere mentaliteit en daar ben ik maar wat blij om! Je doet wel verder met je echtgenoot en niet met je schoonouders, maar het kan toch ook een serieuze domper zetten op je huwelijk/relatie. Je schoonouders kun je niet zelf kiezen, dus als het aangename mensen zijn ben je een lucky bird!
Je moet niet met je schoonouders leven, maar met je ventje ;-) Trek het je echt niet aan!! Goedendag en goedenavond is genoeg :-)GrtzSarah