Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

WAT GEVEN AAN DE GASTEN ????

12-6-2008 11:13:47
Wat geven jullie als bedankjes aan jullie gasten? Wij trouwen 20 december en zijn opzoek naar een leuk ideetje. We zouden op ons avondfeest een kerstman willen laten komen, vooral ter animatie voor de kindjes. Die zou dan aan de kindjes een leuk kadoo uitdelen zodat ze de avond zelf al een leuke bezigheid hebben maar we zouden de kerstman ook aan de gasten een bedankje willen laten afgeven maar wat ? Ideetjes altijd welkom ...
Groetjes, Mie.

mireille
20-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1001

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik12-6-2008 13:21:31

Hey,
Wat dacht je van kerstkoekjes met jullie namen en datum erop? Er zijn wel bakkerijen die dat kunnen verzorgen denk ik.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

mireille
20-12-2008
 Meld misbruik12-6-2008 13:54:32

Hey Amber, ja aan iets in die stijl hadden we ook al gdacht. ik heb een site gevonden die kerstballen verkoopt met de namen op, ook leuk en met een beetje geluk hangen de mensen elk jaar opnieuw de kerstbal in de boom en denken ze terug aan het feest. Was ook niet duur en origineel.

Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik12-6-2008 16:30:24

Dag Mireille, wij trouwen ook op 20 december! Jouw ideetje van een gepersonaliseerde kerstbal als aandenken vind ik echt wel leuk. Zou je me de gegevens van dat bedrijf kunnen doorsturen? je mag me mailen op liesbetquintiens@hotmail.com. Alvast bedankt en nog veel succes met de voorbereidingen!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik12-6-2008 17:12:29

Ja Mireille,
Een prima idee! Uiterst origineel, doen!
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 58 dagen

bettina
27-12-2008
 Meld misbruik12-6-2008 21:15:44

oooh das een leuk idee! Wij trouwen 27/12/2008 maar weten ook nog niet goed wat we moeten geven! alvast veel geluk!!!

Ans

Meld misbruik16-6-2008 13:09:14

Je zou een eigen videoclip kunnen laten maken en dan een tekst er in met: bedankt, etc. Ook voor een Kerstman kan eventueel gezorgd worden. Stuur maar even een mail naar ans@abtproducts.nl (wel even alles precies uitleggen in de mail).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...