Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ijskarretje

18-4-2005 11:10:28
Weet er iemand waar in de buurt van Wetteren wij zo'n antiek ijskarretje zouden kunnen huren om de kleine en grote kinderen mee te verrassen bij het buitenkomen van de kerk?
Alvast bedankt!
Jozefien

Jozefien
17-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 902

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik18-4-2005 12:14:34

Dag Jozefien

Ik weet niet direct waar je dat kan huren, maar stap anders eens een bakker binnen in de buurt van Wetteren of in Wetteren? Een bakker die ijs verkoopt kan u misschien wel verder helpen.

Oh, in welke kerk gaan jullie trouwen dan?
'k heb aan u gedacht dit weekend, je was toch op zoek naar een leuk kerkje he.
Awel, de kerk van Westrem ziet er ook nog leuk uit. Het is de pastoor van Massemen die daar ook de mis doet, en dat is een heel sympathieke man!!

Groetjes

Vanessa

Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik18-4-2005 12:33:35

Hey Vanesse,

Wij trouwen uiteindelijk in het kerkje van Overschelde. Héél modern design-kerkje :)) Niet te bombastisch. We hebben dit weekend een afspraak met de pastoor. We zien wel!
Hoe lopen de voorbereidingen?
Groetjes,
Jozefien

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik18-4-2005 13:09:28

Hey Jozefien

De voorbereidingen gaan wel vooruit.
De voortrouw is achter de rug sinds donderdag.
Er zijn wel nog heel wat dingen die we moeten regelen.
We zijn bv. nog steeds op zoek naar een locatie om foto' s te nemen.
We hadden gedacht aan het Prinsenhof in Gent. Zegt u dat iets???

Het kerke van Overschelde... mmmmm... weet dat niet zijn, maar allez, ben blij dat je een leuk kerkje gevonden hebt ipv die bombastische lompe kerk van Wetteren.

en bij jullie? lukt het wat?

Groetjes

Vanessa

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik18-4-2005 15:31:04

Ga eens kijken op www.retro.be . Wij hebben daar onze oldtimer geboekt. Er stond een antieke ijskar, heel populair zei de zaakvoerder. Kwam op zo'n 200 euro dacht ik. De garage bevindt zich wel in Antwerpen. Ik weet niet hoe ver dit is van Wetteren?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...