Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen en bruidssuiker

12-6-2008 20:23:20
Wij hebben onze uitnodigingen aangekocht bij familie van m'n vriend. Die hadden een doopsuiker winkel. Na ontvangst ervan heb ik al veel spijt gehad dat ik het daar heb gedaan. Er is niet gedaan wat ik wou en inplaats uitleg te vragen aan ons, belde ze continue met andere familieleden van m'n vriend. Maakte veranderingen aan die ik niet wou.De voorontwerpen waren correct met het origineel was helemaal anders!De menukaarten heb ik aangekocht in de Ava maar heb aan haar gevraagd om te drukken. Was ook niet zoals ik had gezegd en gevraagd!
Nu was het mij zo beu dat ik mijn bruidssuiker hier in de buurt heb aangekocht.
Nu vind m'n vriend zijn familie dat ik dat niet mocht gedaan hebben want het is familie en ben 'verplicht' het bij haar te doen!Want het is toch tenslotte een suikertante????!!!!
Dat is nu toch echt overdreven!!!

Overdrijf ik nu???!!
Als ik zwanger ben , ben ik dus ook verplicht de doopsuker daar te doen?:s

Sry bruidjes ben beetje overstuur. Trouw namelijk nu ook zaterdag!

groetjes

kimberly
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1110

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik12-6-2008 22:21:02

Arme schat... ik zou het ook verschrikkelijk vinden als niets is zoals ik dat wou en zeker niet als ze het dan ook nog achter je rug om aan andere vragen.
ik zou ook instaat zijn om het dus ergens anders te gaan halen, maar anderzijds was het waarschijnlijk te verwachten. Veel kan je er nu niet meer aan veranderen. Maar ik zou zeggen voor de toekomst hou voet bij stuk en zeg heel duidelijk zo en niet anders, anders hoeft het voor jou niet.
Het is van jullie en niet van haar, he.
Maak er toch een mooie dag van.
Groetjes Sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info