Terug naar overzicht
GEEN idee , wij zijn bij een ontwerper geweest, gisteren onze prachtige ringen opgehaald. hij maakt echt wat je wilt en is veel goedkoper. onze 2 ringen kosten 650 euro en moesten we ze deze bij een juwelier halen mochten we 90% bijrekenenvoor meer interesse ( west vlaanderen ))viv@pmg.be
hallo tom,wij zijn bij fede di oro geweest en hebben rood en wit goud gekozen en met steentjes natuurlijk voor de bruid.Hebben samen zo'n 800 euro gekost en toch wel mooi van design. 10% en gratis graveren is dikke zever, die houden daar rekening mee en zit al in de prijs.Zij in zottegem geweest en die vroegen 800 euro voor één en zonedr steentjes.Was orgineel design. My ass, kunnen zeggen wat ze willen.Toch eens de moeite om naar Izegem te gaan. Wel pokke eind maar bon.all the best,olivier
Hoi Tom,Die kortingen van meer dan 10 procent worden meestal gegeven wanneer je oud goud binnenbrengt en laat smelten tot een ring van Aurodesign... Verschillende juweliers doen dit, en sturen ze je oude juwelen dan op naar Aurodesign. Zij maken dan de ringen van je keuze met dat goud. Je ziet geen verschil met nieuw goud...Andere kortingen kun je krijgen op huwelijksbeurzen. Meestal krijg je die enkel als je ter plekke besteld.Wij hebben ook ringen van Aurodesign. We hebben ze bij Tensen in Antwerpen gekocht. Het graveren was graties. Verder hebben wij geen kortingen gekregen.Veel succes!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hey,Er zijn ook juweliers die tijdens de solden 10% korting geven of tijdens een braderie, ... Zonder dat je ander goud moet binnenbrengen.Groetjes
Beste TomJuwelier Van Ruyskensvelde in Lokeren geeft 10 procent korting en gratis gravure.Juwelijk Geers (rond Gent) geeft 15% korting als je op een speciale datum huwt zoals 20 08 2008... 14 02 2009...Ik kan je ook niet verder helpen.
Alvast héél erg bedankt voor de tips. Ik zal ook eens bij Geers langsgaan, wij trouwen op 02/08/08, die datum zal wel speciaal genoeg zijn, denk ik.Nog tips? Altijd welkom!groetjesTom
Hey,Wel wij hadden oorspronkelijk ons oog ook laten vallen op ringen van Aurodesign. Juwelier Moortgat in Lebbeke verkoopt deze, maar uiteindelijk is ons oog toch op andere ringen gevallen. In ons geval deden ze er 15% af.Veel succes in jullie zoektocht
wij hebben op een huwelijksbeurs een boekje gekregen van de juwelier met 25% korting.Ringen van aurodesign gekocht, nu 400 in plaats van 500 euro (ongeveer)GroetjesHeidi13/09/2008
Hallo, HeidiMag ik je vragen waar je de ringen van Aurodesign hebt gekocht? GroetjesTom
bij een juwelier in hasselt, kermt (limburg), dus dat zal jullie niet helpen waarschijnlijk...Groetjes en succes met de zoektocht...