Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen van Aurodesign

13-6-2008 9:49:51
Hallo idereen,

Ik ben met mijn verloofde al een paar weekends verschillende collecties gaan bekijken in verschillende juweliers, maar wij hebben onze ogen laten vallen op een paart witgouden trouwring van het merk Eurodesign. Altijd vallen we terug op deze trouwring, dus hebben we besloten dat het deze zullen worden:

http://www.aurodesign.com/collection/detail.aspx?pair=1...

De meeste juweliers geven 10% korting en doen het graveren gratis.
Mijn vraag is nu of iemand weet waar men meer dan 10 % korting geeft op de collectie van Aurodesign? Liefst in Oost-Vlaanderen of de buurt van Oost-Vlaanderen.

Alvast héél erg bedankt voor jullie reactie

groetjes

Tom

Tom
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1221

Virginie

Meld misbruik13-6-2008 10:05:05

GEEN idee , wij zijn bij een ontwerper geweest, gisteren onze prachtige ringen opgehaald. hij maakt echt wat je wilt en is veel goedkoper. onze 2 ringen kosten 650 euro en moesten we ze deze bij een juwelier halen mochten we 90% bijrekenen

voor meer interesse ( west vlaanderen ))
viv@pmg.be

olivier
1-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 10:23:55

hallo tom,

wij zijn bij fede di oro geweest en hebben rood en wit goud gekozen en met steentjes natuurlijk voor de bruid.
Hebben samen zo'n 800 euro gekost en toch wel mooi van design.
10% en gratis graveren is dikke zever, die houden daar rekening mee en zit al in de prijs.
Zij in zottegem geweest en die vroegen 800 euro voor één en zonedr steentjes.
Was orgineel design. My ass, kunnen zeggen wat ze willen.

Toch eens de moeite om naar Izegem te gaan. Wel pokke eind maar bon.

all the best,

olivier

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 10:32:14

Hoi Tom,
Die kortingen van meer dan 10 procent worden meestal gegeven wanneer je oud goud binnenbrengt en laat smelten tot een ring van Aurodesign... Verschillende juweliers doen dit, en sturen ze je oude juwelen dan op naar Aurodesign. Zij maken dan de ringen van je keuze met dat goud. Je ziet geen verschil met nieuw goud...
Andere kortingen kun je krijgen op huwelijksbeurzen. Meestal krijg je die enkel als je ter plekke besteld.
Wij hebben ook ringen van Aurodesign. We hebben ze bij Tensen in Antwerpen gekocht. Het graveren was graties. Verder hebben wij geen kortingen gekregen.
Veel succes!
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 12:09:35

Hey,

Er zijn ook juweliers die tijdens de solden 10% korting geven of tijdens een braderie, ... Zonder dat je ander goud moet binnenbrengen.

Groetjes

Claudia
8-8-2010
 Meld misbruik13-6-2008 15:26:17

Beste Tom

Juwelier Van Ruyskensvelde in Lokeren geeft 10 procent korting en gratis gravure.
Juwelijk Geers (rond Gent) geeft 15% korting als je op een speciale datum huwt zoals 20 08 2008... 14 02 2009...

Ik kan je ook niet verder helpen.

Tom
2-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 16:02:35

Alvast héél erg bedankt voor de tips. Ik zal ook eens bij Geers langsgaan, wij trouwen op 02/08/08, die datum zal wel speciaal genoeg zijn, denk ik.

Nog tips? Altijd welkom!

groetjes

Tom

Annelies
26-7-2008
 Meld misbruik13-6-2008 16:56:01

Hey,

Wel wij hadden oorspronkelijk ons oog ook laten vallen op ringen van Aurodesign. Juwelier Moortgat in Lebbeke verkoopt deze, maar uiteindelijk is ons oog toch op andere ringen gevallen. In ons geval deden ze er 15% af.

Veel succes in jullie zoektocht

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik13-6-2008 20:47:49

wij hebben op een huwelijksbeurs een boekje gekregen van de juwelier met 25% korting.
Ringen van aurodesign gekocht, nu 400 in plaats van 500 euro (ongeveer)

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Tom
2-8-2008
 Meld misbruik14-6-2008 0:30:06

Hallo, Heidi

Mag ik je vragen waar je de ringen van Aurodesign hebt gekocht?

Groetjes

Tom

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik15-6-2008 22:50:54

bij een juwelier in hasselt, kermt (limburg), dus dat zal jullie niet helpen waarschijnlijk...

Groetjes en succes met de zoektocht...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...