Terug naar overzicht
mijn uitnodigingen zijn met foto's. een collega heeft ze gemaakt, ik heb haar de foto's gegeven en haar haar zin laten doen, heb al enorm veel positieve reacties gekregen, als je meer wil weten mail je me maar.misschien kan ik het haar vragengroetjessofiedolfinsofie@hotmail.com
Hey,Ik ben op de moment ook bezig met de trouwkaarten zelf te maken, ik heb ze heel simpel maar toch stijlvol gehouden.De kaart op zich is een beetje blauw/grijs wit gemarmerd. Daarop heb ik dan in sierschrift mijn naam en die van mijn aanstaande met de datum in gouden letters gezet, naast dit een gouden passe-partout met een foto van ons hondje (omdat iedereen zot is op hem), van binnen heb ik de verdere uitleg over de trouw en het feest gezet met de pc.groetjeswww.joost-mandy.bruiloftsite.nl
Ik heb die v ons ook zelf gemaakt. Vierkant kaartje met langs 2zijkanten een filmstrip met foto's van ons. Mijn vriend is een autocrosser en we hebben er een verhaaltje van gemaakt. Eerste foto geef ik startsein, dan supporter ik en hij rijd in crossauto, enz. Int midden staat 'Once upon a time' met daaronder romantisch tekstje..10jaar geleden kwamen ze elkaar tegen... Ik heb echt goede reacties gekregen. Veel succes!