Nu Online
Momenteel zijn er 712 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapsel

13-6-2008 11:26:12
Hey hey,

Zit met een kapselprobleem.
Ik heb schouderlange haren maar weinig volume nu ga ik extensions laten zetten omdat ik ze nog langer wil en veel meer volume en dan gaan er losse krullen in.
Maar nu komt het, ik wil ze wel opsteken maar niet veel .Ik had eerder zo een romantisch kapsel in mijn hoofd met grote losse krullen en hier en daar iets omhoog gestoken dat je haren niet in je gezicht vallen.
Heeft iemand die zich hier een beetje in terug vind een foto of prent van.
Het zou een hele hulp zijn.
Alvast bedankt
Vera nog 56 dagen :)

Vera
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 862

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik13-6-2008 12:37:34

Hey vera,ik heb ook schouderlang haar.
Heb woensdag proefkapsel gehad,ze had het half opgestoken (heb een hekel aan haar da in mijn geicht hangt)

Als je je mail adres geeft kan ik je wel een foto toesturen van hoe mijn haren waren.

Grtz sarah

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 15:23:05

Hey Vera,
Ik heb een gelijkaardig kapsel zonder extensions.
Geef je mail maar, dan stuur ik je een foto.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 57 dagen ;-)

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik13-6-2008 16:07:49

Ik moet volgende week gaan voor mijn proefkapsel en ben ook nog wel opzoek naar halfopgestoken kapsels.
Mail maar naar karlien.buelens [at] gmail.com

Alvast bedankt!

Vera
8-8-2008
 Meld misbruik13-6-2008 20:39:40

Hey,
Dank je voor de leuke reacties , ben benieuwd.Mijn e-mail veravanherle@hotmail.com
thanks vera

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...