Terug naar overzicht
denk dat er veel van jezelf afhangt... moet je de suite een drankje aanbieden? MOETEN niet, maar t zal wel gezellig zijn vermoed ik... die dag passeert al zo snel, met een drankje erbij wordt het toch een pak gezelliger, niet?
Hey KellyEerst en vooral rustig blijven.Ten tweed MOeten, niets moet, het gaar erom wat je zelf wilt.Heel veel tijd verlies aan autorijden zullen jullie niet hebben dus das al plezant.Plan alles voldoende ruim zodat je jezelf niet moet opjagen.We zullen beginen bij het begin heJe begint met een gezellig ontbijt met de kindjes.Daarna laat je jouw getuige of zus of schoonzus komen, of iemand anders die er de hele dag ook zal zijn of die deze taak opzich wil nemen zodat je hulp hebt met de kindjes.Jij laat je haar en kapsel doen wat blijkbaar bij jouw thuis is zoals ik lees, terwij de kindjes worden klaar gemaakt.Daarna doe jij de kleedje aan en worden de kindjes rustig bezig gehouden zoda ze zelf niet opzijn van de zenuwen.Zo dan zijn jullie helemaal klaar om te wachten op de familie en jouw toekomstige.Willen jullie nog een hapje en een drankje met de familie dat kan moeten jullie zelf uitmaken.Dan vertek naar stadhuisdaarna vertrek naar kerkdan fotorepotagedan klaar voor ontvangst receptieVoor je tijdschema hang je dus vast aan 14u en aan 19umet die gegevens zou ik het als volgt plannen7u45 opstaan8u00 ontbijt9u00 ontvangt hulp voot de kindjes9u10 start met kapsel en make-up11u00 aankleden11u45 aankomst familie zo zien ze jullie ontmoeting12u00 aankomst uw toekomstige12u00 tot 13u30 hapje en drankje13u30 vetrek stadhuis zo is er voldoende tijd om parkeerplaast te zoeken14u00 huwelijksvoltrekking stadhuis14u15 einde wettelijkhuwelijk14u15 tot 14u30 familiefotos aan stadhuis14u300 vertrek naar kerk14u45 aankomst kerk14u45 tot 15u00 familie begroeten die aan kerk komt15u00 start huwelijks mis16u00 einde huwelijksmis16u00 tot 16u30 familiefotos aan kerk + babbel familie16u30 vertek fotorepotage18u15 aankomst feestzaal zo hebbenjullie tijd om je een beetje op te frissen en te fatsoeneren na de leuke fotoreportage19u00 klaar om gasten te ontvangenIk denk dat je op die manier overal voldoende tijd hebt en hier en daar even intiem op rust kunt komen met u ventje, dan man.In de loop van de tijd kan je altijd nog een antal minuten, half uur schuiven zoals jullie zelf willen hé en afhankelijk van dingen die concreter worden of de kindjes waarmee rekening moet gehouden worden.Hopelijk geraken jullie er organisatorisch helemaal uit, en vindt je mij niet te opdringerig t is maar een voorstel hégroetjes ELine05/09/2008
Hallo, Wij trouwen 26juli om 11u gemeentehuis. Mijn toekomstige komt rond kwart na tien nr ons en drinkt er een glaasje, rond kwart vr tien nr gemeentehuis (5km),direct erna nr kerk 11.30u begint de mis, dan gaan wij foto's trekken en de rest(suite) gaat een broodje eten bij mijn mama thuis. Rond kwart vr vier naar feestzaal voor receptie om 4u!Veel succes x
Bedankt ik ben al iets meer gerustgesteld. ELine je bent absoluut niet opdringerig hoor. De tijdschema ziet er zelfs goed uit.groetjes Kelly