Terug naar overzicht
Troost u, mijn vriend zijn tante en nicht komen int wit!!!!!!! MAAR voel me daar nie slecht bij, want zij zijn diegene die zich belachelijk maken! DUS geen stress meiske, nergens voor nodig..Groetjes,Kim
Hallo,Wat kledij betreft, op onze trouw waren er twee mensen die vrij gewoontjes gekomen waren... ik heb me daar niets van aangetrokken, maar andere genodigden hebben er wel opmerkingen over gemaakt. Dus, niet jij gaat er last van hebben, wel zij:-)Enne, probeer wat te relaxen, echt al die stress is nergens voor nodig. Die dag vliegt voorbij en zelfs als niet alles perfect loopt, trek je je er toch niets van aan!Groetjes
Hallo,mijn schoonzus en nicht vroegen dus echt of ze in hun trouwkleed mogen komen niet normaal ok dan van mijn schoonzus was heel lichtgroen meer gala-achtig wel mooi, maar dat van mijn nicht was cremekleurig echt typisch bruidkleed. alle ik vindt toch dat ge dat niet vraagt. Ik heb dus gezegd dat ik dat niet zo leuk zou vinden.laat je dus zeker niet nerveus maken of stressen gewoon rustig blijven.grtz sylvia
Hey,Wat is chic? Voor hen kan het chic zijn, maar voor een ander niet. Smaken verschillen.Een vriendin van mij stuurde een foto door van haar kleedje dat ze zal aandoen op onze trouw. Het is ook wit. Ik stoor mij er niet aan, want ik vind het heel mooi. Het is een kort kleedje met grijze bloemen op wit. Helemaal geen trouwkleed dus, maar wel een heel mooi avondkleedje. Dus wit is niet altijd wit. Ze zal haar niet belachelijk maken en er zal geen verwarring zijn van wie nu wel de bruid is.Misschien moet je eens vragen of je het mag zien. Dat stelt je meestal gerust.Groeten.
Dag Nicky,Niet aantrekken, het is jouw dag, jij zal stralen als een echte bruid, de mensen komen voor jou, niet voor hun!Mijn mama heeft ook een wit kleedje met zwart... Vind het niet erg...groetjes & succesMarieke18-04-2009