Terug naar overzicht
ik zou het er zeker eens met hun over hebben!Normaal heeft een fotograaf zijn eigen stijl en zal daar niet veel aan veranderen (is zoals je je eigen handschrift hebt).Natuurlijk kan het ook dat ze zo fotograferen omdat dit "veilig" is, en misschien willen ze wel eens op een andere manier foto's nemen.Vooral goede babbel op voorhand houden met ze, en uitleggen dat jullie heel los zijn ipv stijfjes, dan doen ze hopelijk wel moeite ;)succes
Ik zou zeker voor mijn eigen stijl gaan.Mijn vader is al 25 jaar amateur zwart/wit fotograaf (kan je dat nog amateur noemen na al die jaren?) en ik vind zijn stijl geweldig gewwon. Hij kent mij ook door en door en weet hoe ik het best 'plak' op papier... Ik heb hem dan ook gevraagd om onze foto's op locatie te nemen (in de kerk heft een vriend van hem overgenomen).Ik ben super tevreden over het resultaat.Twijfel niet langer als je denkt dat de stijl van je familie niet die van jou zal zijn. Ze kunnen niet zomaar veranderen dus moet jij maar veranderen van keuze in fotograaf.Veel succes!Lien, 118 dagen getrouwd :-)))
Ben zelf ook fotograaf, draai het ook eens om. Mss willen zij ook wel eens gewoon op een feest zitten? Zonder altijd te moeten werken. voor de rest denk ik ook dat je niet zomaar kan verandere van stijl. als je nog info wilt of als ik niet echt duidelijk was :) info@fotovaneyck.be