TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rik
|
13-6-2008 15:48:13
Beste Nathalie, ik vind dat je je eigen zin moet doen. Als je bij alles wat je wilt doen, 'goedkeuring' moet vragen aan anderen, kun je zo goed als niks meer doen, roddelen doen ze altijd. Anderen doen toch ook hun goesting? ...life's too short.
grt Rik www.wijtrouwen.com/discovideo
|
|
joke
12-7-2008
|
13-6-2008 16:12:03
Hallo Nathalie,
Volgens mij gaan de meeste trouwers toch in hun trouwkleren naar het stadhuis? Een mooi kleed is toch niet enkel voor het feest of kerk? Ik zou het spijtig vinden als ik mijn kleed daarvoor niet aan had; het hoort er gewoon bij, toch? Doen, zou ik dus zeggen! En idd zoals Rik zegt, voor al de rest ook gewoon doen wat jullie willen, je trouwt maar één keer, hé! ;)
Grts, Joke
|
|
Katrien
9-8-2008
|
13-6-2008 16:57:05
Hey,
Wij trouwen ook enkel enkel voor de wet en ik trouw ook in een wit trouwkleed. Doen waar je je goed bijvoelt!
Groetjes
|
|
lies
5-7-2008
|
13-6-2008 18:07:21
hey,
en vriendin van mij is een paar jaar geleden ook enkel voor de wet getrouwd in gent en zij had ook een (beige) trouwkleed aan. Niemand van de andere wachtenden weet toch dat jullie daarna niet naar de kerk gaan bijvoorbeeld?
|
|
Diane
16-5-2009
|
13-6-2008 18:08:03
Jullie worden opgehaald door paard en kar... daar hoort toch absoluut een prinsessejurk bij! Het is toch niet omdat je niet in de kerk trouwt, dat je geen bruidsjurk mag aandoen? Groetjes, Diane Getrouwd op 17 mei elisadiana1@hotmail.com
|
|
wendy
27-9-2008
|
13-6-2008 19:16:58
hey, waarom zouden jullie niet trouwen in het wit? wij trouwen ook enkel voor de wet en ik ben ook in't wit. wat een ander daarvan denk trek ik mij niet aan. het is onze dag en ik wil dat zo. je mag je niet teveel antrekken wat een ander zegt of doet. als je dat graag zo wil moet je dat doen. wie weet heb je er nadien geen spijt van. groetjes xxx
|
|
Tamara
|
14-6-2008 1:40:56
Mijn ventje zei vroeger altijd: 'als we alleen voor de wet trouwen, moet ge toch geen wit kleed aandoen?' Niet dan???????????????? Daar droomde ik dus al van van toen ik klein was :)
|
|
Hanne
30-8-2008
|
14-6-2008 12:43:08
Ik passeer regelmatig aan het stadhuis van Gent en de meeste bruiden staan daar met een echt trouwkleed aan! Dat is toch normaal!! Niets van aantrekken! Het is een TROUWkleed en je TROUWT die dag.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|