TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sandy
16-7-2005
|
18-4-2005 13:41:28
dreaming my dre
|
|
sandy
16-7-2005
|
18-4-2005 13:43:27
oeps foutje: dreaming my dreams van the cranberries is wel mooi, gebruiken wij bij ondertekenen register. Beautiful day van u2 gebruiken we bij het buitengaan. een voorbeeld voor het binnenkomen: butterfly kisses van bob carlisle, of zij van marco borsato, of morning has broken... gebruik liedje sie je zelf mooi vind, of die betekenis hebben voor jullie.
groetjes Sandy
|
|
Liesbeth
12-8-2005
|
18-4-2005 14:54:48
Dag Nathalie,
Voor onze mis gebruiken wij vooral oude liedjes van jaaaaren geleden. 'Stand by me' van Ben.E.king; 'So excited' van de Pointer Sister; 'Cheek to cheek' van Louis Armstrong; 'Laat mij maar lopen' van Willem Vermandere en 'Ik hou van u' van Noordkaap (Om toch maar iets nederlandstalig te hebben). Voor de communie zijn we nog aan 't zoeken. Eventueel een vlot instrumentaal nummer, een beetje jazz-achtig.
Vrolijke nummers maken de mis wel heel licht en spontaan, denken we.
Groetjes, Liesbeth 12-08-05
|
|
Sofie
20-8-2005
|
18-4-2005 15:06:42
wij gaan ook voor U2 (beautiful day), maar ook enya, moby, hooverphonic (you've got this strange effect on me), we zijn er nog niet echt uit...
|
|
Tiziana
7-10-2006
|
18-4-2005 16:07:29
Hey Nathalie,
Tijdens het onderteken is het liedje van Aladin - a whole new world mooi ofwel From this moment van shania Twain. Ik vind the pointer sisters met So Excited ook geweldig. veel succes nog. Groetjes Tiziana
|
|
Sofie
7-5-2005
|
18-4-2005 16:56:19
Hoi Nathalie,
De muziek kiezen, is een lastige taak vond ik zelf. Wij hebben zelf gekozen voor een mix van klassieke, instrumentale en moderne muziek. Voor het binnen en buiten gaan wilden wij enkel instrumentale muziek en na lang zoeken zijn wij op deze 2 nummers gekomen: Chariots of Fire - Vangelis 29 Palmes - Tangerine Dream Voor de rest komen er oa Somebody - Depeche Mode, Bridge over Troubled water - Simon & Garfunkel en It must be love, maar wel de versie van Jasper Steverlinck, in voor.
Veel succes Sofie
|
|
Mieke
2-7-2005
|
19-4-2005 22:39:58
Hoi Nathalie,
Inderdaad, de liedjes kiezen is moeilijk. Wij kiezen voor Zij van Marco Borsato, the wedding song van gary Morris, time of my life, flying without wings van Westlife, You are van Dolly Parton. Voor het binnengaan van de kerk zijn we ook nog op zoek naar een lied. Misschien nemen we a whole new world.
Veel plezier met kiezen!! Groetjes Mieke
|
|
Ilse
13-5-2005
|
20-4-2005 8:05:07
Hallo,
Wij kozen volgende liedjes Love Song - Enya, Axelle Red - Parce que c´est toi,Beegees - To love somebody, Dolly Parton - You are.
Groetjes Ilse
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|