Terug naar overzicht
hallo,graag ook naar mij sturen aub...elscraenen@hotmail.comBedankt!!Els
Hallo,graag ook naar mij sturen aub. Wij werken ook zonder ceremoniemeester... kaat.84@hotmail.comGroetjes, Kaat
Hey,Als het kan, stuur dan ook even door naar mij. ward.en.kim@telenet.beGroetjes,Kim
zou wel tof zijn als je het ook eventjes naar mij wil sturen :-)karenverellen@gmail.com
Ik ben ook wel nieuwsgierig, stuur maardoor!Ik probeer er een op te maken. Ik heb zo een aantal mensen die wat taken op zich nemen, dus ik ga proberen een blad te maken met alles wat moet gebeuren erop. Dan wie wat moet doen in fluo te zetten (elke person een andere kleur)Ik vind het wel moeilijk in te schatten hoeveel tijd ik nodig ga hebben voor me klaar te maken 's morgens....
ik ben ook bezig met ons draaiboek. Kan iemand het ook naar mij doorsturen? eva_bauwens@yahoo.comBedankt!
Wij hebben gisteren met onze ceremoniemeester samengezeten voor ons draaiboek. Maar dat is zó afgestemd op onze noden, ons aantal personen, ons idee over wat en hoe dat je daar niks aan hebt als ander koppel.Er zijn heel veel taken die de ceremoniemeester op zich neemt en die dus niet in dat draaiboek komen. Maar wat en hoe dat zal denk ik voor ons pas duidelijk zijn de dag zelf.Katleen
Hoi allemaalAls je een draaiboek wilt samenstellen, ga dan eens naar Google en geef draaiboek, huwelijk in, je krijgt voorbeelden en suggesties. Want een draaiboek is iedere keer anders.GroetjesKim