TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-7-2008
|
13-6-2008 20:34:11
Hey,het ligt ook veel aan welke regio vanwaar je bent.
Bij ons wordt het wel gedaan,ik heb eigelijk nooit anders geweten.
Maar daar ben je echt vrij in.
Als je vb je bedankjes zelf maakt kan je heel wat kosten uitsparen,nu ,het zijn er wel veel die je nodig hebt. Anders kan je na de trouw vb een foto sturen van je trouwdag met een dankwoordje. Wat daar de prijzen van zijn moet eens navragen bij je huwelijksfotograaf.
Grtz sarah
|
|
Lieve
27-6-2009
|
13-6-2008 20:35:56
Aaah, maar dat van die foto was ik al van plan.
Dus dat zou dan volstaan? Oké, dat is dan ook alweer een zorg minder.
Thx! dadaaaaaaa
|
|
sarah
18-7-2008
|
13-6-2008 20:46:35
Tuurlijk is da voldoende!! Wij doen bedankje en geen foto,die keuze moet je voor jezelf maken. Ik heb nog nooit een foto gehad,voor dit forum had ik zelfs nog nooit van gehoord. Grtz sarah
|
|
Kim
28-3-2009
|
13-6-2008 21:12:26
Hoi Lieve
Ik zit met hetzelfde "probleem". Wij hebben ook een avondfeest van 220 personen. Wil zeker niet iedereen een foto sturen, denk er zelfs aan om geen echte bedankjes te maken of te geven, de avond zelf. De tantes en nonkels een foto nadien op te sturen. En voor de rest ben ik er echt nog niet, inderdaad je mag al snel 1 à 2 euro rekenen en dan geef ik dat geld liever aan iets anders uit. Groetjes Kim
|
|
Tineke
13-9-2008
|
13-6-2008 22:11:56
Wij trouwen in september, en wij gaan als bedankje ons kerskaartje met een foto van de trouw doen. En er iets opzetten rond hopelijk word 2009 even fijn als voor ons 13 september was.
|
|
Els
|
14-6-2008 9:48:05
Hey!
Wij gaan ook een uitgebreide namiddagreceptie en groot avondfeest hebben (totaal gemakkelijk een 300 mensen). Daarom hebben het prijskaartje ook in het oog gehouden en eens bij Ava gaan snuiten...
Ons bedankje komt op nog geen €1 per koppel.
Een foto is mooi, maar kost toch redelijk veel als je m dan ook nog eens opstuurt.
Als je eens rondkijkt op het net, vind je heel wat toffe ideetjes!
Veel succes!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Esther
|
14-6-2008 18:20:44
Als ik naar een trouwfeest ga, verwacht ik geen cadeautje. Wel kijk ik er altijd naar uit om achteraf een kaartje te krijgen/eventueel een foto.
Ik denk idd dat de cadeautjes die meegegeven worden vaak 3 weken later in de vuilbak terecht komen.
Sorry bruidjes die dat wel doen, tis wel leuk maar een beetje weggesmeten geld denk ik. Kaartje achteraf apprecieer ik veel meer.
|
|
Joke
25-4-2009
|
14-6-2008 18:53:38
Ik heb nooit anders geweten dan dat er altijd een foto wordt nagestuurd; wij gaan dat zelf dus ook doen. misschien nog met een afzonderlijk bedankje voor de gasten van het avondfeest, maar dat hangt ook nog af of er budget voor is. ;-)
Joke
|
|
Petra
23-5-2009
|
15-6-2008 10:16:04
Eigelijk vind ik die heisa omtrent die bedankjes ook maar dom. Vaak krijg je dingen die inderdaad erg snel in de vuilbak belanden.
Als je een foto krijgt van een koppel die je wel kent maar daarom geen close vrienden zijn of familie, dan zet je die foto toch niet op je kast of steek je die toch niet in een album? Of misschien ben ik daar dan vreemd in. Ik vind het wel mooi om die foto te zien maar na een paar maanden wat rondgeslingerd te hebben, zal die uiteindelijk toch in de vuilbak belanden.
Ik weet dus ook totaal nog niet wat wij gaan qua bedankje. Enerzijds vinden we dat allebei niet nodig. Zo een kaartje of foto achteraf lijkt me ook niet iets waar iedereen iets mee doet.
Niks doen lijkt alsof je gierig bent!
Dilemma's :-)
|
|
Ans
|
16-6-2008 13:07:26
Je zou d.m.v. het inhuren van Boogie Bodies een eigen videoclip kunnen maken en deze laten bewerken met de tekst: Bedankt, etc. Informeer even bij ans@abtproducts.nl
|
|
Els
19-9-2008
|
19-6-2008 12:35:46
Wij maken een cd met op het hoesje onze foto en trouwdatum. Op de cd zelf zullen er liedjes staan die vooral op de trouw zullen gespeeld worden en uiteraard ook onze openingsdans, je kan het wat vergelijken met een knufelrock maar dan persoonlijk! Niemand zal zoiets weggooien, wordt in de wagen of gelijk waar gebruikt! Voor de dames ben ik in ava doosjes gaan halen, dat ik ga opvullen met trouwsuiker, parelmoer en goudkleurige...
|
|
Els
19-9-2008
|
19-6-2008 12:35:48
Wij maken een cd met op het hoesje onze foto en trouwdatum. Op de cd zelf zullen er liedjes staan die vooral op de trouw zullen gespeeld worden en uiteraard ook onze openingsdans, je kan het wat vergelijken met een knufelrock maar dan persoonlijk! Niemand zal zoiets weggooien, wordt in de wagen of gelijk waar gebruikt! Voor de dames ben ik in ava doosjes gaan halen, dat ik ga opvullen met trouwsuiker, parelmoer en goudkleurige...
|
|
Els
19-9-2008
|
19-6-2008 12:35:49
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|