Terug naar overzicht
Hallo Nathalie,Mijn fotograaf bezorgt mij op de avondfeest 2 dunne fotoalbums met foto's (gemeente/kerk/park) die die dag gemaakt zijn.Ik denk dat ze daar heel blij mee gaan zijn. Veel succesTiziana
Onze fotograaf doet dat ook 2 lederen fotoalbumpjes met een 12-tal foto's in en voor onze getuigen hebben wij een mooie kader uitgekozen en daar komen 2 foto's in. Dit brengt onze fotograaf dan ook mee.Emmy en David nog 15 dagen :)
Hallo,Wij geven aan de ouders na ons dankwoord een kaars af tijdens de huwelijksviering in de kerk.Daarop staat een mooie tekst beschilderd.Mischien een idee.Groetjes,Ilse
Wij hebben twee spiegels laten maken die gezandstraald zijn met de volgende tekst erop : lieve ouders, bedankt voor al jullie zorgen, voor gisteren en vandaag, voor nu en voor morgen.En dan onze namen en de datum eronder. Deze kun je gewoon bestellen via volgende site : www.unikadoo.com . je kan er eerst je ontwerp maken en zien voordat je de effectieve bestelling doet. Na 10 dagen wordt de bestelling aan huis geleverd! Wij zijn er heel tevreden over!!Groetjes Cindy