Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau ouders

18-4-2005 14:12:51
Heeft iemand tips voor het cadeautje voor de ouders?

Nathalie

Nathalie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 934

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik18-4-2005 16:09:48

Hallo Nathalie,

Mijn fotograaf bezorgt mij op de avondfeest 2 dunne fotoalbums met foto's (gemeente/kerk/park) die die dag gemaakt zijn.
Ik denk dat ze daar heel blij mee gaan zijn.
Veel succes
Tiziana

Emmy
4-5-2005
 Meld misbruik19-4-2005 7:02:44

Onze fotograaf doet dat ook 2 lederen fotoalbumpjes met een 12-tal foto's in en voor onze getuigen hebben wij een mooie kader uitgekozen en daar komen 2 foto's in. Dit brengt onze fotograaf dan ook mee.

Emmy en David nog 15 dagen :)

Ilse
13-5-2005
 Meld misbruik20-4-2005 7:59:06

Hallo,

Wij geven aan de ouders na ons dankwoord een kaars af tijdens de huwelijksviering in de kerk.Daarop staat een mooie tekst beschilderd.Mischien een idee.

Groetjes,
Ilse

cindy
20-5-2005
 Meld misbruik22-4-2005 8:49:55

Wij hebben twee spiegels laten maken die gezandstraald zijn met de volgende tekst erop : lieve ouders, bedankt voor al jullie zorgen, voor gisteren en vandaag, voor nu en voor morgen.
En dan onze namen en de datum eronder. Deze kun je gewoon bestellen via volgende site : www.unikadoo.com . je kan er eerst je ontwerp maken en zien voordat je de effectieve bestelling doet. Na 10 dagen wordt de bestelling aan huis geleverd! Wij zijn er heel tevreden over!!
Groetjes Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...