Terug naar overzicht
Hey Katrien,Hier hetzelfde... Jij bent er ondertussen al aan begonnen... Voor mij nog drie kwartiertjes voor ik vertrek naar de plaats van afspraak. 'k Ben al blij dat een vriendin me komt oppikken. Zo moet ik zelf niet rijden. Want ook hier zenuwen alom. Maar 't is wel leuker dan de zenuwen voor de examens, waar ik vanaf ben, maar waarvoor m'n broer nu volledig alles aan het geven is. Groetjes,Lies.
Hey,Wij hebben gisteren ook onze vrijgezellendag gehad, zowel mijn toekomstige als ikzelf. Ik had ook eerst veel zenuwen, maar 't was echt superfijn! We hebben echt goed gelachen, veel fun gemaakt. 't Was een dag om nooit te vergeten!Aan al diegenen bij wie het nog moet volgen; geniet er maar met volle teugen van! Laat je maar eens goed gaan! ;)
Hallo Katrien,En hoe was jullie vrijgezellenavond?Ikzelf ben ook van Putte en wij trouwen op 25 oktober dit jaar in Peulis. Het toeval is dat ik op jullie huwelijksite ben gaan kijken en ik gemerkt heb dat jij gaat trouwen met Wim, mijn ex klasgenoot van het vijfde en zesde middelbaar in de Ursulinnen van Waver :-). Grappig en dus wel heel toevallig. Ik heb trouwens ook gezien dat jullie ook een cockertje hebben, net zoals ons. Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl