Terug naar overzicht
Hey mien,ik denk dat dat een moeilijke zoektocht gaat worden,in de meeste feestzalen mag gewoon nie meer gerookt worden.Wat wel hier en daar word gedaan is dat tegen middernacht de assebakken op de tafels worden gezet.Anders moet je eens kijken voor een zaal met een overdekt terras of veranda,daar mag je meestal wel roken.Succe sarah
denk ook dat dit moeilijk zal zijn om een dergelijke feestzaal te vinden, omdat we het zelf leuk vinden om tijdens zo een feest even naar buiten te kunnen hebben we wel uitgekeken naar een zaal waar er een binnenkoer is, zelf hebben we gekozen voor hof van de putte in zegelsem (brakel), maar je hebt ook nog hof van nassau in ophasselt (vorig jaar geweest en rokers konden makkelijk buiten zonder direct op straat te staan was eig wel nog gezellig) en nog andere maar ken alle namen niet
fiogf49gjkf0dHey, ik kom hier niet zoveel, vandaar mijn late reactie, maar toch: ik heb op onze zoektocht naar een zaal de vraag ook gesteld en je krijgt idd altijd hetzelfde antwoord... maar: één zaal zei ons dat we dat mochten kiezen. Omdat ik die mensen geen problemen wil geven, ga ik 't hier niet vernoemen (want ik veronderstel dat 't wettelijk wel in orde is, maar ik weet niet hoe). Mail me anders maar even: veronique.dhuyvetter@hotmail.com